ΚΡΗΤΗ

«Τροπολογία – παράθυρο για ξεπούλημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων»

Δήλωση του βουλευτή Ηρακλείου Σωκράτη Βαρδάκη

No profile pic
Με αφορμή την ψήφιση από τη Νέα Δημοκρατία της Τροπολογίας για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ο Σωκράτης Βαρδάκης, βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία δήλωσε:
«Τροπολογία που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ψηφίστηκε στη Βουλή από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας .
Υπό τον μανδύα της, πράγματι, αναγκαίας αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ, για την οποία είχε ανοίξει τον δρόμο ο ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο της διακυβέρνησής του, η Κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη προωθεί με τις επιλογές της την παράδοσή τους σε ιδιωτικά συμφέροντα.
Με πρόσχημα τον εξορθολογισμό του εργασιακού κόστους, δημιουργεί εργαζομένους τριών ταχυτήτων, τα γνωστά golden boys, που η διοίκηση της εταιρείας έχει πλέον τη δυνατότητα να προσλαμβάνει με κλειστά συμβόλαια και παχυλούς μισθούς, τους νεοπροσλαμβανόμενους που δε θα καλύπτονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, αλλά θα προσλαμβάνονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου χωρίς καμία μονιμότητα και φυσικά όσους επιλέξουν να παραμείνουν στην υπηρεσία και να μην ακολουθήσουν την οδό της εθελουσίας εξόδου, οι οποίοι θα εργάζονται μεν με καθεστώς μονιμότητας και αυξημένους μισθούς, αλλά θα βρεθούν αντιμέτωποι με την προοπτική να κριθούν πλεονάζοντες και να μεταφερθούν οπουδήποτε αλλού.
Θέτοντας το εκβιαστικό δίλημμα εθελουσία έξοδος ή μετακίνηση, η Κυβέρνηση επιδιώκει να σπρώξει όσο το δυνατόν περισσότερους εργαζομένους στην εθελουσία, με σκοπό να στελεχωθούν τα καταστήματα με υπαλλήλους χαμηλών μισθών και περιορισμένων εργασιακών δικαιωμάτων.
Την ίδια στιγμή η μαζική εθελουσία έξοδος που δρομολογείται, προετοιμάζει το έδαφος για διαδοχικά λουκέτα καταστημάτων, ιδιαίτερα στην επαρχία, που η παρουσία των ΕΛΤΑ είναι απολύτως αναγκαία.
Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία δε θα επιτρέψει το ξεπούλημα των ΕΛΤΑ εις βάρος των εργαζομένων και των πολιτών. Η διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων, η διατήρηση των υπαρχόντων υποκαταστημάτων, η παροχή υπηρεσιών χαμηλού κόστους για τους πολίτες και η μετατροπή των ΕΛΤΑ σε έναν βιώσιμο οργανισμό με δημόσιο έλεγχο, αποτελούν για μας κόκκινες γραμμές».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση