ΚΡΗΤΗ
Τουρισμός: "Επιστροφή χρημάτων ή voucher για τις ακυρώσεις κρατήσεων"
Προτάσεις από την Ομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων για να τα "βρουν" ιδιοκτήτες καταλυμάτων και πελάτες που ακυρώνουν
SHARE:
Πρόταση για την υιοθέτηση ελαστικής πολιτικής ακύρωσης κρατήσεων καταθέτει η Ομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων, καθώς λόγω της πανδημίας, οι ακυρώσεις κρατήσεων και για μετά της 30η Απριλίου, είναι πολλές.
Στην επιστολή της Ομοσπονδίας προς τα μέλη της αναφέρονται τα εξής:
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Πρώτα απ' όλα, ευχόμαστε να είστε καλά στην υγεία σας και να ξεπεράσουμε σύντομα αυτή την δύσκολη περίοδο που διανύουμε όλοι.
Όπως έχετε ενημερωθεί όλα τα ξενοδοχειακά και τουριστικά καταλύματα ανά το πανελλήνιο έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους με Κυβερνητική εντολή έως 30 Απριλίου 2020.
Επίσης ήδη γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες μας σκέφτονται να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους για το καλοκαίρι του 2020, ενώ ένα ήδη αυξανόμενο ποσοστό από αυτούς, έχουν ήδη προχωρήσει σε ακύρωση.
Σε πολλά καταλύματα του κλάδου μας και μέχρι την παραπάνω ημερομηνία
είχαν πραγματοποιηθεί κρατήσεις με τον όρο της μη επιστρέψιμης χρέωσης ( non refundable). Όπως καταλαβαίνετε οι κρατήσεις αυτές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν λόγο ανωτέρας βίας και επομένως θα πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα στους πελάτες. Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας παροτρύνουμε να προβείτε σ’ αυτήν την ενέργεια ούτως ώστε να δώσουμε στους πελάτες να καταλάβουν ότι κατανοούμε το τεράστιο πρόβλημα των ημερών που διανύουμε. Δεν πρέπει να κρατήσουμε χρήματα για υπηρεσίες που δεν μπορούμε να προσφέρουμε, αλλά και οι πελάτες μας δεν μπορούν να έρθουν για να τις απολαύσουν. Επίσης η ενέργεια αυτή θα εκτιμηθεί από τους επισκέπτες μας και θα είναι στα συν της επιχειρηματικότητα μας στο προσεχές μέλλον.
Για κρατήσεις πέρα της 30 Απριλίου και με τον ίδιο όρο θα μπορούσαμε να δώσουμε τη δυνατότητα στον εν δυνάμει πελάτη μας να επιλέξει την μεταφορά της κράτησης σε ισάξια περίοδο της σαιζόν 2020 (εκεί που ημερομηνιακά οι τιμές είναι οι ίδιες). Ακόμα θα μπορούσαμε να προσφέρουμε τη δυνατότητα μεταφορά της κράτησης σε παρόμοια περίοδο της σαιζόν 2021, με ίδιους όρους και ίδια τιμή της αρχικής κράτησης. Ένας άλλος τρόπος είναι να ανταλλάξουμε την κράτηση δίνοντας ένα VOUCHER, για μελλοντική χρήση.
¨Όπως και να έχει όμως το ιδανικό θα είναι να προσπαθήσουμε να έρθουμε σε μια συμβιβαστική λύση και να μην κολλήσουμε στους τύπους, γιατί τότε σίγουρα κάποιος θα είναι δυσαρεστημένος.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι καθώς ο τουριστικός κλάδος αντιμετωπίζει εξαιρετικές δυσκολίες σε παγκόσμιο επίπεδο, περιμένοντας ότι θα χαθεί ο ΜΑΙΟΣ αλλά και ο ΙΟΎΝΙΟΣ, με εκτιμώμενη πτώση 25% και πλέον , εμείς από την πλευρά μας, θα πρέπει να σταθούμε στο ύψος τον περιστάσεων προκειμένου να ξεπεράσουμε αυτή την κρίση με τις λιγότερες πιθανές απώλειες.
Σ’ αυτή την μάχη είμαστε όλοι μαζί και θα την κερδίσουμε μένοντας στο ΣΠΙΤΙ .