Στο απίστευτο αλαλούμ με φουσκωμένους λογαριασμούς που έφτασαν σε καταναλωτές της ΔΕΥΑΗ, στις αρχές καλοκαιριού και οι δημότες αναγκάστηκαν να πληρώσουν, θέμα που ανέδειξε το Cretalive, απαντά ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ, Γιώργος Βουρεξάκης.
Όπως, μεταξύ άλλων, τονίζει στην επιστολή που απέστειλε στο Cretalive:
"... η εκ παραδρομής έκδοση λογαριασμών έγινε μόνο για την περιοχή του Μαραθίτη (Τομέας 35) και αφορά σε περίπου 650 υδρολήπτες.
Το λάθος περιορίζεται στο γεγονός ότι η έκδοση των λογαριασμών έγινε για περίοδο κατανάλωσης τεσσάρων μηνών αντί του ορθού των έξι μηνών (σύμφωνα με τον κανονισμό της Δ.Ε.Υ.Α.Η) και δε σχετίζεται σε καμία περίπτωση με τα νέα ψηφιακά υδρόμετρα που τοποθετούνται ούτε με τις καταγραφείσες καταναλώσεις αυτών.
Σημειώνεται ότι οι εν λόγω λογαριασμοί θα εκδοθούν εκ νέου και θα αφορούν περίοδο κατανάλωσης έξι μηνών.
Το σύνολο των καταναλωτών για τους οποίους λανθασμένα εκδόθηκε λογαριασμός έχει ενημερωθεί με επιστολή στην οποία αναφέρονται με σαφήνεια τα ανωτέρω καθώς και οι ενέργειες που έχουν γίνει από πλευράς ΔΕΥΑΗ".
Δείτε επίσης:
Αλαλούμ από τη ΔΕΥΑΗ: "Συγνώμη λάθος" για φουσκωμένους λογαριασμούς!
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο