Ταλαιπωρία στο... λιοπύρι: Τους κλείδωσαν έξω από τον παιδικό σταθμό!

Καταγγελία μητέρας για δημοτικό βρεφονηπιακό σταθμό - Επί 25 λεπτά περίμενε στον ήλιο με το μωρό της, ενώ προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το προσωπικό του Β'ΚΕΠΑ!

Σε καταγγελία για ένα απίστευτο συμβάν προχωρά η Ε.Δ., μητέρα βρέφους εγγεγραμμένου στο Β' ΚΕΠΑ του δήμου Ηρακλείου. Όπως επισημαίνει η μητέρα, σε επιστολή της προς το ΔΟΠΑΦΜΑΗ, αν και έφτασε στον παιδικό σταθμό "εντός ωραρίου", στις 08.58, το προσωπικό είχε ήδη κλειδώσει - κάτι που γίνεται στις 09.00 - και επιπλέον κανένας δεν ανταποκρινόταν ούτε σε κουδούνια, ούτε σε τηλεφωνήματα.

Το αποτέλεσμα ήταν σε μια πολύ ζεστή καλοκαιρινή ημέρα, η μητέρα με το παιδί της να περιμένει έξω από το βρεφονηπιακό σταθμό, προσπαθώντας παράλληλα να επικοινωνήσει με κάποιον αρμόδιο.

Η επιστολή

Επί οκτώ (8) συναπτά έτη τα παιδιά μου φοιτούν το ένα μετά το άλλο, στο Β' ΚΕΠΑ επί της οδού Ψυχάρη και Ερωφίλης γωνία, στον Μασταμπά. Πιο συγκεκριμένα φοίτησαν τρία (3) χρόνια ο μεγάλος μου γιος Γιώργος, τα επόμενα δύο (2) χρόνια ο μεσαίος μου γιος Αλέξανδρος και τα τρία (3) επόμενα και τελευταία χρόνια ο μικρός μου γιος Μάριος.

Όπως μας έχε γνωστοποιηθεί από την πρώτη μέρα που πήγα το πρώτο μου παιδί στον παιδικό, η ώρα προσέλευσης το πρωί, είναι το αργότερο μέχρι τις 9.00 π.μ. Ποτέ η πόρτα δεν έχει κλείσει νωρίτερα. 

Σήμερα στις 8.58 π.μ. ήμουν με τον μικρό μου γιο στην είσοδο του παιδικού. Είμαι απολύτως βέβαια για την ώρα καθ' όσον ήμουν κυριολεκτικά με το ρολόι στο χέρι μη τυχόν και αργήσω αφού προηγουμένως αναγκάστηκα να επιστρέψω στο σπίτι επειδή είχα ξεχάσει να δώσω στο γιο μου την αντιβίωση του.

Δυστυχώς, φτάνοντας εκεί, διαπίστωσα ότι οι εργαζόμενοι είχαν κλειδώσει την είσοδο νωρίτερα από τις 9.00. Για τον λόγο αυτό και χτύπησα το κουδούνι επανειλημμένα προκειμένου να εισέλθει το παιδί μου κι εγώ να φύγω για τη δουλειά μου.

Βλέποντας έκπληκτη ότι κανείς δεν ανταποκρινόταν, αναγκάστηκα και πήρα επανειλημμένες φορές τηλέφωνο χωρίς και πάλι να το σηκώσει κανείς. Στις 9.11 π.μ. επικοινώνησα με την Προϊσταμένη κ. Κακουράκη στην οποία εξέθεσα το ζήτημα και της ζήτησα να επέμβει, καθώς αφενός μεν δεν ήταν δικό μου το λάθος, και αφετέρου σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο να εξαντλείται η αυστηρότητα σε τέτοια είδους θέματα και σε εργαζόμενους γονείς και μάλιστα Ιούλιο μήνα και δη σε μια μάνα που δεν είχε παραβιάσει ΠΟΤΕ το ωράριο.

Επειδή προφανώς ούτε και η προϊσταμένη μπορούσε να επικοινωνήσει (αφού κανείς δεν σήκωνε τα τηλέφωνα) επί 25 και πλέον λεπτά χτυπούσα με το παιδί μου το κουδούνι, το τηλέφωνο και την πόρτα του παιδικού προκειμένου να μας ανοίξουν, όρθια με το παιδί μου στο λιοπύρι σαν το γαϊδούρι και δεν ερχόταν κανείς ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΕΙ!!!!

Όταν πλέον κατά τις 9.25 π.μ. ήρθαν μια δασκάλα, ο μάγειρας και μια καθαρίστρια για να μας ανοίξουν (η διευθύντρια απουσίαζε) μου ισχυρίστηκαν πως αυτές είναι οι εντολές που έχουν από την διεύθυνση του σταθμού...

Επειδή η ανωτέρω συμπεριφορά είναι τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ούτε είναι τσιφλίκι ο παιδικός του οποιουδήποτε εργαζόμενου για να συμπεριφέρεται με τέτοιο ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ σε έναν εργαζόμενο γονιό και στο παιδί του, ο οποίος γονιός δεν έχει παραβιάσει ποτέ τον κανονισμό και ούτε έχει παραβεί ποτέ το ωράριο.

Επειδή δυστυχώς τα τελευταία χρόνια ο εν λόγω σταθμός έχει χάσει και όχι τυχαία την καλή φήμη που είχε εξαιτίας παρόμοιων συμπεριφορών του προσωπικού.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ 

ΖΗΤΩ

να προβείτε στις δέουσες ενέργειες για απόδοση των ευθυνών και σε συστάσεις για αποκατάσταση της τάξης και προς αποτροπή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.

Τα στοιχεία της καταγγέλλουσας είναι στη διάθεση του Cretalive

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ