ΚΡΗΤΗ

Συμμετοχή του ΓΕΛ Μοχού στο Erasmus+

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τρεις καθηγητές, οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν  στο La Caja del Arte, στην πόλη Torrejon   της Ισπανίας

No profile pic

Το Γενικό Λύκειο Μοχού συμμετείχε από  τις 15 έως 19  Νοεμβρίου 2021 στο  Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικoύ προσωπικού Erasmus +  KA1 με τίτλο «Χρήση των ΤΠΕ για μία εκπαίδευση χωρίς περιορισμούς» με κωδικό προγράμματος 2020-1-ΕL01-KA101-078277 και OID αριθμό Ε10225546. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τρεις καθηγητές, οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν  στο La Caja del Arte, στην πόλη Torrejon   της Ισπανίας. Οι καθηγητές που έλαβαν μέρος στην δράση ήταν  o Πυνηρτζής Γεώργιος, Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 (διευθυντής), η Ασσαργιωτάκη Ελένη, Μαθηματικός ΠΕ03 και η Ματθαιάκη Αντωνία, Φιλόλογος ΠΕ02. 


Κατά την διάρκεια της κινητικότητας, οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν σε νέους τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και πληροφορήθηκαν για νέες διδακτικές  πρακτικές. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν διαφορετικά μοντέλα μάθησης, να συγκρίνουν διαφορετικά προγράμματα σπουδών και τρόπων διδασκαλίας και να προσεγγίσουν με διαφορετική ματιά το εκπαιδευτικό σύστημα που ακολουθούν μέχρι σήμερα. Παράλληλα, το πρόγραμμα τους έδωσε την δυνατότητα να συνάψουν προσωπικές σχέσεις με εκπαιδευτικούς άλλων χωρών  και να έρθουν σε άμεση επαφή με την ιστορία, την γλώσσα, τον πολιτισμό και τον τρόπο σκέψης αυτών. Η κινητικότητα αυτή αποτελεί τον πυλώνα για την συνέχιση συμμετοχής του σχολείου σε άλλα Ευρωπαϊκά προγράμματα και δράσεις.


Αποδέκτες αυτού του προγράμματος αποτελούν, πέρα από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, όλη η εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα  του Γενικού Λυκείου Μοχού. Η εξοικείωση των εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογικές Μεθόδους δίνει την δυνατότητα να αξιοποιηθούν ποικίλα τεχνολογικά μέσα  κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας που θα καταστήσουν τα μαθήματα περισσότερο διαδραστικά, και  κατ’ επέκταση πιο ενδιαφέροντα  και ελκυστικά σε όλους τους μαθητές. Επίσης, θα τα καταστήσουν πιο προσιτά στους μαθητές με μαθησιακές  δυσκολίες.

Εν κατακλείδι, τέτοια προγράμματα  αποτελούν αρωγό για την δημιουργία σχολείων  πιο ανθρώπινων, δημιουργικών, συνεργατικών, δημοκρατικών, ανοιχτών στην διαφορετικότητα και την ενσωμάτωση, εναρμονισμένων με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση