Σεμινάριο SOCIAL MEDIA MARKETING τουριστικών και εμπορικών επιχειρήσεων

Δυνατότητα Παρακολούθησης και εξ' Αποστάσεως, με χρήση της πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που διαθέτει το dp studies

1ο ΜΕΡΟΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 7/10/2017 - 09:00 – 17:00 2ο ΜΕΡΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 9/10/2017 & ΤΕΤΑΡΤΗ 11/10/2017 - 18:00 – 22:00

Δυνατότητα Εγγραφής και ξεχωριστά σε 1 από τα 2 μέρη του Σεμιναρίου

Δυνατότητα Παρακολούθησης και εξ' Αποστάσεως, με χρήση της πλατφόρμας σύγχρονης εξ  αποστάσεως εκπαίδευσης που διαθέτει το dp studies

Καλύψτε το χαμένο χρόνο και ξεπεράστε τον ανταγωνισμό επενδύοντας στα Social Media ! 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.

 

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:

 

  • Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες
  • Υπεύθυνους Marketing  μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
  • Υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
  • Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών oι οποίοι θέλουν να: 
    • Ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας μέσω των social media
    • Γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν ενδοεταιρικά και τι πρέπει να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες
    • Είναι ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media
  •  Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers 

 

ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

  • Να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Social Media Marketing
  • Να αποφύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να αντιληφθούν της διαφορές με το συμβατικόMarketing
  • Να μάθουν τις διαθέσιμες τεχνολογίες και πλατφόρμες για Social Media Marketing 
  • Να είναι σε θέση μετά το τέλος του σεμιναρίου να μπορούν να ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους
  • Να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και την εικόνα τους
  • Να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με χαμηλότερο ή μηδενικό κόστος

 

ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


 

1ο ΜΕΡΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟ

 

Α. Εισαγωγή – Τελευταίες Εξελίξεις στο Social Media Marketing

 

Τι είναι το social media marketing, σε τι διαφέρει από τις άλλες μορφές online προώθησης και διαφήμισης και γιατί δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί πως αξιοποιείται τοsocial media marketing στις Τουριστικές και Εμπορικές Επιχειρήσεις.

 

Β. Δουλεύοντας αποτελεσματικά με τα social media

 

  • Η επικοινωνία άλλαξε! Για πάντα!: Από το ATL-BTL στην εποχή του Paid – Owned – Earned & The Social Media Marketing Funnel (οι πελάτες πλέον μας βρίσκουν μόνοι τους, πώς να λειτουργούμε στην ψηφιακή εποχή)
  • Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Tripadvisor, Google+, LinkedIn, Pinterest, Foursquare (συνοπτική παρουσίαση κάθε πλατφόρμας και ειδικών χαρακτηριστικών τους, pros & cons, καλές πρακτικές χρήσης)
  • το αρχικό marketing plan στην εφαρμογή του
  • Πως δημιουργούμε περιεχόμενο και πως αναπτύσσουμε το δικό μας δίκτυο παρουσίας στα social (βασικά & συμπληρωματικά κανάλια περιεχομένου)
  • Fans? Followers? Tweets? Likes? Views?
  • Ποια στοιχεία –και γιατί- μας ενδιαφέρουν περισσότερο και πώς να τα αποκτήσουμε.
  • Social Media Maintenance:
  • Be there 24/7/365! - Πώς να είμαστε εκεί κάθε φορά που το κοινό μας ζητάει.
  • The power of Insights: (η δύναμη των στατιστικών)
  • Μετρήσεις αποτελεσματικότητας & πώς μελετάμε τα στοιχεία για να επιτύχουμε στόχους και κάνουμε αποτελεσματικότερη την παρουσία μας.
  • EdgeRank
  • Μιλάμε μέσω social, μας ακούει κανείς; Η «μαγική» συνταγή της επιτυχίας που όλοι αναζητάνε. Μυστικά για αποτελεσματικό περιεχόμενο, καλές πρακτικές.
  • Brand Ambassadors
  • Ποιοι μπορεί να αποτελέσουν «πρεσβευτές» μας & πώς μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε (η δυναμική του positive WoM)
  • Social Media Monitoring & Data Mining:
  • “What happens in Vegas, travels around the world”. Πώς παρακολουθούμε τι λέγεται για μας, (αλλά και για τους ανταγωνιστές μας) όχι μόνο στα δικά μας δίκτυα αλλά σε όλο τον online κόσμο
  • Αd Campaigns: Δυνατότητες και επιλογές

 

·  Google AdWords (CPM, CPC, CPA, PPC, PPL)

· Display advertising

·  YouTube Ads

·  Social Ads

 

  • Ad Campaigns με υψηλό ROI (απόδοση της επένδυσης):
  • Πώς να τρέχουμε αποτελεσματικές καμπάνιες μέσω social media. (σχεδιασμός-υλοποίηση-βελτιστοποίηση η αποτελεσμάτων)
  • Ακτινογραφία μιας online καμπάνιας. Πώς να «αγοράσουμε» οικονομικά το κοινό μας και πώς να εντοπίσουμε δυνάμει κοινά μας χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα Ευρώ. (ανάλυση στα ενδότερα των Facebook Ads και Google AdWords)
  • Σύντομες αναφορές σε:
    • Retargeting

    • Πώς να εντοπίσουμε τον πελάτη που είναι έτοιμος να προχωρήσει σεαγορά/booking (όχι μόνο σε μας αλλά και στον ανταγωνιστή μας) και πώς να κάνουμε convert.

    • Crosselling / Upselling
    • Καλές πρακτικές
    • Xρήσεις των Social Media για επαναλαμβανόμενες & πρόσθετες πωλήσεις
    • Search Engine Marketing & Search Engine Optimization (SEO):
    • Τι είναι και πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την παρουσία μας online. (Organic growth vs paid results)

 

 

Γ. Στρατηγική – Πλάνο υλοποίησης – Εργαλεία – Τεχνικές – Πρακτικά Παραδείγματα

 

Στρατηγική – Πλάνο Υλοποίησης

                         

  • Πως να φτιάξετε την στρατηγική σας στα ψηφιακά μέσα και ποια απ αυτά να επιλέξετε για την online παρουσία σας.
  • Πώς να στοχεύσετε σωστά το κοινό που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε νέους δυνάμει πελάτες και να επιτύχετε στόχους πωλήσεων
  • Πώς να επιτύχετε επικοινωνία με το κοινό σας φίλους, ώστε να τα μηνύματα σας να διαδίδονται ευρύτερα
  • Πώς να κερδίσετε δωρεάν προώθηση μέσω προωθητικών ενεργειών και διαγωνισμών  

 

 

Εργαλεία και τεχνικές για:

 

  • Αποτελεσματική χρήση διαφορετικών social media, παράλληλα, χωρίς να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε καθένα χωριστά. 
  • Ανάλυση αποτελεσμάτων των ενεργειών σας και την απόδοση της συνολικής σας δραστηριοποίησης. Αξιολόγηση δεδομένων (insights) και σχεδιασμός επόμενων ενεργειών.  
  • Μεγαλύτερη απήχηση της παρουσίας σας στα social media ώστε τα μηνύματά σας να έχουν μεγαλύτερη κάλυψη

 

 

  Πρακτικά παραδείγματα τεχνικών Social Media Marketing από επιχειρήσεις

 

  • Those who do it right: τα καλύτερα Case Studies & ιστορίες επιτυχίας (αλλά και αποτυχίας) από όλο τον κόσμο & τί μπορούμε να διδαχτούμε από αυτές.
  • Hands on παραδείγματα & best practices αξιοποίησης social media σε μικρομεσαίες αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τον κόσμο. Τί κάνουν εκείνοι που τα χρησιμοποιούν σωστά.
  • Πρακτικός σχολιασμός για την υφιστάμενη παρουσία σε επαγγελματικές σελίδες των συμμετεχόντων στο σεμινάριο. 

 

 

2ο ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΕΤΑΡΤΗ

 

Δημιουργία και Διαχείριση Περιεχομένου

 

Θεματικοί άξονες περιεχομένου:

 

Strategy Roadmap. Βήμα βήμα η δημιουργία και διαχείριση της online παρουσίας μας. (βάζοντας τα θεμέλια για καλύτερο positioning)

 

  • Πώς δημιουργούμε και πώς ενημερώνουμε ένα editorial calendar (χρονισμός, ύφος αναρτήσεων & θεματολογία επικαιρότητας, αξιοποίηση ευκαιριών)
  • Πως επιλέγουμε περιεχόμενο που αφορά το κοινό μας (engaging content) 
  • Πως στοχεύουμε την «οργανική» ανάπτυξη κοινού (πελάτες, δυνάμει πελάτες και brand ambassadors)
  • Πως δημιουργούμε γραφικά σε συνδυασμό με το περιεχόμενο μας χωρίς να είμαστε γραφίστες
  • Αναλυτική χρήση σε εργαλεία και εφαρμογές για την δημιουργία:

·  Γραφικών (συνδυασμός χρήσης κειμένου φωτογραφιών)

·  Animation images (εύκολος τρόπος για slideshows & animated images) Hands on tools -χρήση εργαλείων με παραδείγματα για δημιουργία δυναμικών γραφικών και animated images

  • The Basics of Videο Creation (που να εστιάσουμε)
  • Διαγωνισμοί και άλλοι τρόποι για να προσελκύσουμε το κοινό μας.

 

Social media calendar.  Monitoring data mining tools

 

Monitoring all that matters πώς να παρακολουθούμε όλες τις εξελίξεις (και τον ανταγωνισμό) και πως λαμβάνουμε μέρος σε σημαντικά events online. Never miss and important day or event.

 

Digital corporate culture

 

Δημιουργία και υλοποίηση εταιρικής ψηφιακής κουλτούρας ώστε οι υπάλληλοι να προωθούν (χωρίς επιβαρύνσεις) την εταιρική online παρουσία. Align with – and/or implement- International corporate digital guidelines –if in place- (promoting & adaptation of great case studies).

 

Measure and evaluate metrics & kpi's 

 

Αποτίμηση  και αξιολόγηση μετρήσεων για την διαρκή παρουσία όσο και για τις adhoc  ενέργειες. Αξιολόγηση στρατηγικής και προτάσεων με βάση τους εταιρικούς στόχους

 

Αναγνωρίζοντας και αξιοποιώντας τους influencers

 

(Influencers are not  just beauty for fashion bloggers)  πώς να τους αναγνωρίζουμε και να αποτιμάμε τη δυναμική τους. Αξιοποίηση των δικτύων επιρροής τους και μεγιστοποίηση συνεργειών σε διαρκή βάση ή και σε ΑtHoc ενέργειες.

 

Online AdPlatforms

 

  • Γνωρίζουμε το περιβάλλον FacebookAds (+Instagram) Facebook, καθώς και το Google network (AdWords, Google Display Network, Youtube network).
  • Δυνατότητες που προσφέρουν οι πλατφόρμες για στόχευση γενικών και ειδικών κοινών ανάλογα με τους στόχους μας.
  • Πώς να αναγνωρίζουμε το κοινό μας και πώς να μην ξοδεύουμε περισσότερα χρήματα.
  • Αναλυτικά, βήμα βήμα σχεδιασμός καμπανιών με βάση τα επιθυμητά αποτελέσματα.
  • Εντοπισμός κοινών κατά τη διάρκεια σχεδιασμού κάθε καμπάνιας.

 

 

Promotion & AdCampaigns

 

Online campaigns.

  • Πώς θέτουμε στόχους, πώς να εντοπίζουμε τα κοινά που μας ενδιαφέρουν, πως αξιολογούμε τις καμπάνιες παρουσίας.
  • Hands-on tools, real time metircs & reports.
  • Πως κάνουμε βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων (campaign optimization) σε πραγματικό χρόνο και πώς αναπροσαρμόζουμε την καμπάνια ανάλογα με τους στόχους και την απόδοση για μεγαλύτερο R.O.I.
  • Αναγνώριση ευκαιριών και στόχευση κοινού με συμπεριφορικά κριτήρια (ακόμα και με ενδιαφέρον σε ανταγωνιστικά προϊόντα) τεχνικές remarketing, programmatic & performance based campaigns πχ based on conversions or real sales.

 

Incentives, Loyalty & Συνδυασμένες πωλήσεις

 

  • Οργανική ανάπτυξη κοινού.
  • Πώς ενισχύουμε την παρουσία του κοινού - και συγγενών κοινών - και πώς διατηρούμε ζωντανό και αμείωτο το ενδιαφέρον τους. (βλ. και user engagement).
  • Cross selling upselling  techniques, δημιουργία leads, newsletter database expansion.
  • Επιτυχημένα παραδείγματα από Ελλάδα και κόσμο.

 

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

 

·       Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί

·       Πιστοποιητικό παρακολούθησης

·       Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ

·       Δωρεάν Υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για την socialπαρουσία σας

 

 

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

 

Σας δίνεται η δυνατότητα με την χρησιμοποίηση της εξειδικευμένης πλατφόρμας σύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning) που διαθέτει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος dp studies, να παρακολουθήσετε το σεμινάριο από τον χώρο σας. Συγκεκριμένα συνδέεστε με την αίθουσα του σεμιναρίου και παρακολουθείτε το σεμινάριο σαν να βρίσκεστε στην τάξη.

 

Με την πλατφόρμα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης έχετε την δυνατότητα:

 

  • Να παρακολουθείτε τον καθηγητή με κάμερα
  • Να ακούτε την φωνή του πολύ καθαρά
  • Να βλέπετε την οθόνη του υπολογιστή με τον οποίο κάνει την παρουσίαση του μαθήματος
  • Να συνδέστε με τον διαδραστικό πίνακα και να βλέπετε καθαρά αυτό που γράφει ο καθηγητής
  • Να παίρνετε ηλεκτρονικά τις σημειώσεις
  • Να παρακολουθήσετε ξανά το μάθημα αφού όλα τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα καταγράφονται

 

Τηλεφωνείστε μας για περισσότερες πληροφορίες ...

  

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

 

Εισηγητής θα είναι ο κύριος Γιάννης Αγγελάκης Ιδρυτής και Managing Director της Engage Media Greece, ο οποίος θα έρθει από την Αθήνα ειδικά για το σεμινάριο.

 

Βιογραφικό Εισηγητή

 

Ο Γιάννης Αγγελάκης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Από το 1997 δραστηριοποιείται συστηματικά στον τομέα των interactive media. Έχει διατελέσει επί μια δεκαετία στέλεχος στην εταιρεία Forthnet, όπου κατέλαβε διάφορες θέσεις ευθύνης στους τομείς του Μάρκετινγκ, της Εμπορικής Ανάπτυξης Υπηρεσιών, καθώς και Στρατηγικού Σχεδιασμού της εταιρίας. Έχει διατελέσει επίσης Διευθυντής Μάρκετινγκ στις εφημερίδες Καθημερινή και Αποκαλύψεις, ενώ παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών.  Είναι ιδρυτικό μέλος του ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau) ενώ είναι μέλος των Young Leaders Ελλάδας καθώς και στους διεθνείς φορείς OPA (Online Publishers Association) και ΙΝΜΑ (International News Media Association)  Τον Ιούνιο του 2011 ίδρυσε την εταιρεία Engage Media Greece, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σε επώνυμα brands και διαφημιστικές εταιρίες επιχειρήσεις στον τομέα των social media.

 

linkedin: http://gr.linkedin.com/in/agge...

twitter: @gaggelakis

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ