Σε νέες κινητοποιήσεις οι εκπαιδευτικοί για τους νεοδιόριστους

Newsroom
Newsroom

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σε κινητοποιήσεις προχωρούν την Τετάρτη οι εκπαιδευτικοί στο Ηράκλειο για το ζήτημα της αξιολόγησης των νεοδιόριστων. Οι καθηγητές διοργανώνουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 13:30 της ερχόμενης Τετάρτης, 29 Νοεμβρίου συμμετέχοντας παράλληλα σε στάση εργασίας από τις 11:00 το πρωί έως τις 14:00.

Στην κινητοποίηση συμμετέχει η εκπαιδευτική παράταξη "Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών νομού Ηρακλείου" και σε σχετική της ανακοίνωση τονίζει:

"Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ καλεί όλους τους νεοδιόριστους αλλά και συνολικότερα τους συναδέλφους σε Μαζική Αντίσταση και Συμμετοχή στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που οργανώνει η ΕΛΜΕ στη ΔΙΔΕ Ηρακλείου ενάντια στην αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική που αρνείται να αναγνωρίσει πολύχρονες κατακτήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος, όπως είναι η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων με μια διαπιστωτική πράξη του διευθυντή της ΔΙΔΕ, μετά την παρέλευση της δίχρονης δόκιμης υπηρεσίας. Το δικαίωμα αυτό το κατοχύρωσε ο κλάδος μας (ν.1566/85) μέσα από μαζικές και πολύχρονες διεκδικήσεις και αποτελεί αδιαμφισβήτητη κατάκτηση.

Η κυβέρνηση επιμένει στην άρνηση της αναγνώρισης αυτού του δικαιώματος, στοχεύοντας στην καλλιέργεια κλίματος εκφοβισμού και τρομοκράτησης των συναδέλφων νεοδιόριστων, οι οποίοι-αφού περιπλανήθηκαν για 15-20 χρόνια στις εσχατιές της χώρας ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, δέχονται τώρα το δεύτερο χτύπημα στα εργασιακά τους δικαιώματα, με την επίμονη άρνηση της υπογραφής των διαπιστωτικών πράξεων της απαλλαγής τους από την εργασιακή κατάσταση του δόκιμου.

Επισημαίνουμε ότι αρκετές ΔΙΔΕ πανελλαδικά (πχ Χανίων, Πειραιά κλπ) έχουν εκδώσει διαπιστωτικές πράξεις, με τις οποίες απαλλάσσουν από το καθεστώς της δόκιμης υπηρεσίας τους νεοδιόριστους. Διεκδικούμε να τηρήσει αντίστοιχη στάση και η ΔΙΔΕ Ηρακλείου, στη βάση του σεβασμού των κεκτημένων εργασιακών δικαιωμάτων μας. Ωστόσο, τονίζουμε ότι, με την άρνηση της υπογραφής των διαπιστωτικών πράξεων, ΔΕΝ αίρεται η μονιμότητα, απλώς συντηρείται το καθεστώς του δόκιμου υπαλλήλου.

Η κυβέρνηση -με αυτή τη μεθόδευση- έχει στόχο να εκφοβίσει τους νεοδιόριστους και να δημιουργήσει ένα συνολικότερο κλίμα ανασφάλειας, ώστε να επιβάλει το αντιδραστικό μέτρο της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Έχει στόχο να ξεκινήσει την επιβολή αυτού του αντιλαϊκού, αντιεκπαιδευτικού μέτρου της πειθάρχησης, της διαβάθμισης των εκπαιδευτικών και των σχολείων, της άρσης της μονιμότητας και της κατάργησης των οργανικών θέσεων από τους νεοδιόριστους, θεωρώντας ότι αυτοί …αποτελούν το πιο ευάλωτο τμήμα των εκπαιδευτικών, λόγω της πολύχρονης εργασιακής ανασφάλειας που έχουν βιώσει ως ελαστικώς απασχολούμενοι μέχρι τώρα.

Επισημαίνουμε ότι η επίθεση στα θεμελιώδη εργασιακά και δημοκρατικά δικαιώματά μας, μέσω της Αξιολόγησης-Κατηγοριοποίησης ξεκινά από τους νεοδιόριστους, όμως ΔΕΝ περιορίζεται σε αυτούς. Αφορά σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας. Συνεπώς, ο αγώνας ενάντια στην Αξιολόγηση, η πάλη για την υπογραφή των διαπιστωτικών πράξεων οριστικής απαλλαγής των νεοδιορίστων από τη δόκιμη υπηρεσία είναι ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ των συναδέλφων.

Δηλώνουμε είναι συναδέλφους ότι η κυβέρνηση αξιοποιεί είναι νεοδιόριστους ως …ομήρους(!) για την επιβολή είναι ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, η οποία όχι μόνο ΔΕΝ θα κατοχυρώσει τη μονιμότητα, αλλά θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό, καλούμε είναι νεοδιόριστους να ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ είναι πιέσεις, είναι εκφοβισμούς και είναι μεθοδεύσεις, να ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ τη ΔΗΛΩΣΗ Απεργίας-Αποχής και να την κοινοποιούν στη διεύθυνση του σχολείου είναι, να συνταχθούν με είναι δημοκρατικά ειλημμένες αποφάσεις των ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ που προασπίζονται το θεμελιώδες δικαίωμά είναι στη σταθερή και μόνιμη δουλειά, στην παιδαγωγική ελευθερία και τη δημοκρατική λειτουργία του συλλόγου, ενάντια στα μέτρα είναι μετατροπής του σχολείου σε «μονάδα», που θα λειτουργεί με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια και είναι ανταγωνιστικούς νόμους είναι αγοράς.

Ειδικότερα, μέσω είναι ατομικής αξιολόγησης:

-  Ο νεοδιόριστος χάνει το δικαίωμα που κατακτήσαμε ως εκπαιδευτικό κίνημα και αναγράφεται στο νόμο 1566/85 για απαλλαγή του από την εργασιακή κατάσταση του δόκιμου, μέσω μιας απλής διαπιστωτικής πράξης του διευθυντή είναι ΔΙΔΕ

-  Ενώ είναι μόνιμος τώρα, βάσει των αναγνωρισμένων από το νόμο κατακτήσεών είναι, με την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, εισάγεται στο καθεστώς είναι ΑΡΣΗΣ είναι ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ(!), γιατί απλώς η αξιολόγηση ΔΕΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙ, αντιθέτως καταργεί τη μoνιμότητα. Θέτει τον εκπαιδευτικό σε ένα καθεστώς διαρκούς ..αξιολόγησης για απόσπαση μονάδων(!), που θα του επιτρέπουν να ενταχθεί σε μια ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ως εργαζόμενος

-  Με την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΕΙ, ουσιαστικά, ο νεοδιόριστος ότι ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ (!) ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ του –την οποία τώρα έχει -και επιθυμεί να ενταχθεί σε ένα καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας, Στο καθεστώς αυτό η εκάστοτε εργασιακή του κατάσταση και θέση θα καθορίζεται από την ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σύμβουλος, Διευθυντής, Μέντορας, συντονιστής, παιδαγωγικός υπεύθυνος κλπ)

-  ΔΕΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ κανείς νεοδιόριστος. Αντιθέτως, θα ΑΝΑΖΗΤΕΙ κάθε φορά σχολείο απασχόλησης, ανάλογα με είναι αξιολογικές κρίσεις είναι είναι πυραμίδας είναι αξιολόγησης που προβλέπει ο αντιλαϊκός νόμος 4823

-  ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ο ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ, αφού θα ψάχνει σχολεία απασχόλησης, ανάλογα με την αξιολογική βαθμίδα είναι ατομικής αξιολόγησής του, η οποία πρέπει να είναι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ είναι αξιολογικής βαθμίδας του σχολείου που θα απασχοληθεί

-  ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ο σύλλογος διδασκόντων διαιρείται και διαβαθμίζεται. ΠΑΥΕΙ να υφίσταται ως συλλογικό σώμα ισότιμων εργαζομένων με σταθερή και μόνιμη δουλειά".

Φωτογραφία αρχείου από Ischukigor via vista.create

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ