ΚΡΗΤΗ

Πρότυπο ΓΕΛ Ηρακλείου: 2η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιοηθικής

Με τον αγώνα επιχειρηματολογίας που είχε τίτλο «Γενετικά Τροποποιημένοι Οργανισμοί: Υπέρ και Κατά».

No profile pic

Με μεγάλη επιτυχία και παρά τις αντίξοες συνθήκες λόγω πανδημίας, διεξήχθη ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Βιοηθικής με τίτλο «Η Δική μου Βιοηθική». 

Ο  διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής, συμβουλευτικό όργανο της πολιτείας που υπάγεται στον πρωθυπουργό, και το Εργαστήριο Μελέτης Ιατρικού Δικαίου και Βιοηθικής της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Λόγω των συνθηκών της πανδημίας, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση διαδικτυακής πλατφόρμας στην οποία οι μαθητές παρουσίαζαν ζωντανά τις εργασίες που είχαν υλοποιήσει. Ο διαγωνισμός διεξήχθη σε δύο φάσεις μία στη Θεσσαλονίκη στις 26 και 27 Σεπτεμβρίου, για τα σχολεία της βόρειας Ελλάδας, και μία στην Αθήνα στις 3 και 4 Οκτωβρίου, για τα σχολεία της νότιας Ελλάδας.

Το Πρότυπο ΓΕΛ Ηρακλείου κατέλαβε την 2η θέση στην εκδήλωση για τα σχολεία της νότιας Ελλάδας με τον αγώνα επιχειρηματολογίας που είχε τίτλο «Γενετικά Τροποποιημένοι Οργανισμοί: Υπέρ και Κατά». Η ομάδα των μαθητών του Προτύπου ΓΕΛ Ηρακλείου αποτελούμενη από τις μαθήτριες Ειρήνη Κοκολάκη-Τέντου, Εύα Μακρή, Στέλλα Μανωλίτση και τον μαθητή Γιώργο Κατσαρό και με τη συνεργασία του φιλολόγου του σχολείου, Νίκου Ψαρομήλιγκου, παρουσίασαν το βίντεο με τον αγώνα επιχειρηματολογίας και στη συνέχεια είχαν μία πολύ καλή παρουσία στην εκδήλωση, συμμετέχοντας ενεργά στη συζήτηση που ακολούθησε και κερδίζοντας τις εντυπώσεις. 

Η εργασία των μαθητών αποτελούσε παρουσίαση του αγώνα επιχειρηματολογίας που είχε πραγματοποιηθεί στο σχολείο με τη συμμετοχή των μαθητών που παρακολουθούσαν τον Όμιλο Φιλοσοφίας με τίτλο «Διλήμματα της εποχής και της καθημερινής μας ζωής». Ο όμιλος αυτός λειτουργεί στο Πρότυπο ΓΕΛ Ηρακλείου τα τελευταία χρόνια και αποσκοπεί αφενός στην επαφή των μαθητών με σύγχρονα διλήμματα από το χώρο της επιστήμης, και όχι μόνο, και αφετέρου στην εξάσκηση των μαθητών στην δημιουργία και διατύπωση πειστικών επιχειρημάτων. Η διάκριση αυτή αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση της προσπάθειας που είχαν καταβάλει οι μαθητές στο πλαίσιο του Ομίλου, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου διαγωνισμού και το υψηλό επίπεδο των εργασιών που παρουσιάστηκαν, γεγονός που τόνισαν και οι ίδιοι οι διοργανωτές.


 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση