ΚΡΗΤΗ
Ούτε με τάμα δεν βρίσκεις πλέον θέση πάρκινγκ στο Ηράκλειο
«Φράκαραν» μέχρι και οι ιδιωτικοί χώροι στάθμευσης στο κέντρο
Οξύτατο είναι το πρόβλημα πάρκινγκ στο Ηράκλειο αφού έστω και κατ’ ευφημισμό είναι πιο εύκολο να πιάσεις το τζόκερ από το να βρεις μία νόμιμη άδεια θέση στάθμευσης μέσα στην πόλη.
Το Ηράκλειο είναι μία δύσκολη πόλη χωρίς πολλούς χώρους πάρκινγκ με αποτέλεσμα όσο κατεβαίνουμε από τα προάστια προς το κέντρο να παρατηρείται πιο έντονα το πρόβλημα.
Σύμφωνα με πηγές και μαρτυρίες, ακόμα και οι ιδιωτικοί χώροι στάθμευσης που λειτουργούν στο κέντρο της πόλης έχουν «φρακάρει» με τα φαινόμενα του να πηγαίνουν οδηγοί να αφήσουν το αυτοκίνητο τους και οι υπάλληλοι να τους διώχνουν λέγοντας ότι έχουν γεμίσει και αδυνατούν να δεχτούν άλλα οχήματα να είναι ιδιαίτερα τακτικά.
Κατά τα λοιπά, ανεπίσημα λειτουργούν πάρκινγκ γύρω από τα Ενετικά Τείχη όπως στη λεωφόρο Ικάρου, ακριβώς κάτω από το άγαλμα του Βενιζέλου, στην Καινούργια Πόρτα, κάτω από το Μαρτινέγκο, επί της Νικ. Πλαστήρα, στο Κομμένο Μπεντένι και στην Αρχιεπισκόπου Μακαρίου. Όλοι οι παραπάνω χώροι θα έπρεπε να είναι κλειστοί και μη προσβάσιμοι στο κοινό σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού. «Κανονικά πρέπει να είναι κλειστά. Λειτουργούν χωρίς ασφάλεια και με κανένα έλεγχο» παραδέχεται με δηλώσεις του στο Cretalive ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΝΑΛ, Κώστας Βαρβεράκης η οποία διαχειρίζεται τα δημοτικά πάρκινγκ στο Ηράκλειο.
Η ΔΕΠΑΝΑΛ βρίσκεται βέβαια σε συνεργασία με την αντιδημαρχία Δημοτικής Περιουσίας «ώστε να βρούμε ελεύθερους χώρους τους οποίους να μπορούμε να αξιοποιήσουμε ως πάρκινγκ. Είναι δύσκολο γιατί δεν είναι πάρα πολύ οι ελεύθεροι χώροι αλλά είμαστε σε αυτή την κατεύθυνση», λέει ο κ. Βαρβεράκης.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές καθημερινά κόβονται κατά μέσο όρο 80 κλήσεις παράβασης στάθμευσης αλλά πέρα από την Τροχαία βεβαιώνει και η Δημοτική Αστυνομία παραβάσεις. Οι τρεις γραμμές με τα mini bus που λειτουργούν δωρεάν είναι κατά κοινή ομολογία μία καλή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού που θέλει να κινηθεί προς το κέντρο της πόλης (δείτε ΕΔΩ) .
Παρ’ όλα αυτά και αυτή η προσπάθεια δεν είναι αρκετή να βοηθήσει καθώς φθάσαμε σε επίπεδα χρήσης αυτοκινήτου προ του 2008. Δηλαδή η χρήση οχημάτων είχε μειωθεί αισθητά κατά τη διάρκεια της δεκαετίας της οικονομικής κρίσης όμως πλέον έχει επιστρέψει δυναμικά. «Το πρόβλημα είναι έντονο γιατί κάθε οικογένεια έχει και δεύτερο αυτοκίνητο» λένε πηγές από την Αστυνομία.
Στο τραπέζι τίθεται επίσης το θέμα της πεζοδρόμησης της πόλης που μείωσε αισθητά τις θέσεις στάθμευσης στο Ηράκλειο.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο