ΚΡΗΤΗ

Με βιντεοκλήση η εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ του Δήμου Μινώα

Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης για την πανδημία

No profile pic

Τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης αιτημάτων από τα ΚΕΠ, μέσω βιντεοκλήσης, παρέχει πλέον στους πολίτες ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας, μετά την ένταξη του Δήμου στο πρόγραμμα “myKEPlive” του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Μέσω της ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας του myKEPlive (url: mykeplive.gov.gr ), ο πολίτης, ο πολίτης με αναπηρία και ο νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου, μπορούν να εξυπηρετηθούν από υπαλλήλους των ΚΕΠ εξ αποστάσεως, με ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα, που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός, μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης. Στη συνέχεια, το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο, που αυτός επιθυμεί (π.χ. e-mail, θυρίδα, ΕΛ.ΤΑ.).

Ειδικότερα, από τον Δήμο Μινώα Πεδιάδας εντάχθηκε, αρχικά, το ΚΕΠ Αρκαλοχωρίου και οι υπάλληλοί του εκπαιδεύτηκαν στο χειρισμό της πλατφόρμας, η οποία διεκπεραιώνει, μέσω βιντεοκλήσης, διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο μας. Το επόμενο διάστημα θα ενταχθούν στην εν λόγω υπηρεσία και τα υπόλοιπα ΚΕΠ του Δήμου.

Σημειώνεται ότι, κατά τη χρήση της υπηρεσίας myKEPlive, δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Όπως επισημαίνει ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας Μ. Φραγκάκης «η ψηφιακή παροχή υπηρεσιών μέσω των ΚΕΠ στο Δήμο μας, θα διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα των πολιτών και ειδικά των συμπολιτών μας με δυσκολία μετακίνησης ή με αναπηρία – ιδιαίτερα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία - μειώνοντας σε σημαντικό βαθμό τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών του Δήμου μας και όχι μόνο, ενώ, παράλληλα, θα μειώσει αισθητά και τη γραφειοκρατία».

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση