ΚΡΗΤΗ
Καταγγέλλουν προβλήματα με κενά στα σχολεία της Σητείας
Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών "Ο Μύσων" ρωτά γιατί ενώ υπήρχαν 187 εγκρίσεις παράλληλων στηρίξεων στο νομό Λασιθίου, το Υπουργείο προχώρησε μόνο σε 91 προσλήψεις
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Σητείας «ο Μύσων», όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, έπειτα από τις υπηρεσιακές μεταβολές και τη διενέργεια ορισμού λειτουργικών κενών, καλεί το ΠΥΣΠΕ Λασιθίου να τηρήσει τη νόμιμη διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών που προβλέπει τη διάθεση πλεοναζουσών ωρών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων με οργανική σε σχολικές μονάδες και μετά την τοποθέτηση των αναπληρωτών σε κενά τα οποία δεν θα είναι την επόμενη μέρα υπό αίρεση.
Χαρακτηριστικά τονίζεται ότι:
"Οι μεταβολές κενών κατά το δοκούν μόνον αναστάτωση δημιουργούν στους συναδέλφους και τις σχολικές μονάδες και η αποκλειστική ευθύνη βαραίνει το ΠΥΣΠΕ Λασιθίου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ΠΔ 50/96, όπως συμπληρώνεται από το ΠΔ 100/97 και τον Ν 1566/1985, οι συνάδελφοι με οργανική θέση δεν έχουν κληθεί ακόμα να προβούν σε διάθεση πλεοναζουσών ωρών μέσω αίτησης, κατάρτισης πίνακα μορίων μετάθεσης και διάθεσή τους με συνέπεια να βρίσκονται ξεκρέμαστοι στις σχολικές τους μονάδες.
Η διαδικασία αυτή είναι παράτυπη και εγείρει εκτός από νομικά ζητήματα και ερωτηματικά διαφάνειας.
Η απουσία των αιρετών εκπροσώπων από το ΠΥΣΠΕ είναι εκκωφαντική για ακόμα μια φορά. Τα κενά που δόθηκαν στις σχολικές μονάδες απέχουν σημαντικά σε ειδικότητες και παράλληλη στήριξη από τα πραγματικά κενά των σχολικών μονάδων.
Όπως φαίνεται έχουν υπολογιστεί τα κενά που αφορούν μόνο τη λειτουργία των πρωινών τμημάτων με αποτέλεσμα να παρατηρηθεί το φαινόμενο της προηγούμενης σχολικής χρονιά όπου σχεδόν κανένα σχολείο της Σητείας να μην μπορεί να λειτουργήσει πλήρως το πρόγραμμά του.
Τη χρονιά που μας πέρασε έκλεισε το σχολικό έτος με πολλά κενά σε ειδικότητες και τα σχολεία ολοκλήρωναν το ολοήμερο είτε στις 15:00 είτε το λειτουργούσαν κάποιες μέρες της εβδομάδας.
Θεωρούμε ότι ο προγραμματισμός του ΠΥΣΠΕ σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του υπουργείου θα πρέπει να προβλέπει την πρόσληψη προσωπικού, ώστε να λειτουργεί πλήρως το σχολείο.
Επίσης, αναφορικά με τις παράλληλες στηρίξεις δεν ωφελεί σε καμία περίπτωση η διχοτόμησή τους, ειδικά σε μαθητές που χρήζουν συνεχούς προσοχής και εκπαιδευτικής παρέμβασης. Η μερική κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών δεν ωφελεί παιδαγωγικά και ουσιαστικά.
Εγείρει δε ερωτηματικά γιατί ενώ υπήρχαν 187 εγκρίσεις παράλληλων στηρίξεων στο νομό μας το Υπουργείο προχώρησε μόνο σε 91 προσλήψεις;
Καλούμε τους αρμόδιους να δουν με ευαισθησία τις παιδαγωγικές ανάγκες αυτών των μαθητών μας".