Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην απεργία της Τρίτης 9 Ιουνίου και συγκέντρωση στην πλατεία Ελευθερίας, στις 12.00 μ.μ. απευθύνει η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών ν.Ηρακλείου.
Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ-ΕΕ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ:
·Ισοπεδώνει θεμελιώδεις δημοκρατικές και παιδαγωγικές ελευθερίες, επιβάλλοντας την αστυνομική εποπτεία της κάμερας στις σχολικές αίθουσες
·Απαξιώνει την εκπαιδευτική διαδικασία και μετατρέπει το μάθημα σε… θέαμα
·Θεσπίζει την «τηλε-εκπαίδευση» που κατεδαφίζει τα θεμέλια της διδασκαλίας, υποκαθιστώντας τη φυσική παρουσία του εκπαιδευτικού με την …εικόνα του στην οθόνη
·Ακυρώνει το αναφαίρετο δικαίωμα της διδασκαλίας και της μάθησης για τη μεγάλη κατηγορία των παιδιών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων που θα..καταδικαστούν στην «εξ αποστάσεως διδασκαλίας» για λόγους δραματικής περικοπής των δαπανών για την παιδεία
·Εξωθεί στο εργασιακό περιθώριο τους Αναπληρωτές με τα μέτρα της «τηλε-εκπαίδευσης» και τη νέα θεσμική επίθεση στο αναφαίρετο δικαίωμα τους στο διορισμό και τη σταθερή εργασιακό
·Καθιστά το Λύκειο εκπαιδευτική βαθμίδα… απρόσιτη για τους πολλούς και φτωχούς
·Πολλαπλασιάζει τους φραγμούς και στη φοίτηση στα ΕΠΑΛ
·Θεσπίζει την «Εσωτερική-Εξωτερική και Ατομική Αξιολόγηση», διαβαθμίζοντας-χειραγωγώντας και απολύοντας τους εκπαιδευτικούς
·Διαιωνίζει και επιτείνει τη μνημονική πολιτική του μισθολογίου της πείνας και της λαϊκής καταστολής
·Εισάγει ιδιωτικο-οικονόμα κριτήρια στην Εκπαίδευση
Η κυβέρνηση της ΝΔ, σταθερός υπηρέτης των συμφερόντων της εγχώριας ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της (ΕΕ-ΝΑΤΟ), αφού πρώτα αξιοποίησε την «καραντίνα του κορωνοϊού» ως μέσο κοινωνικής πειθάρχησης και τρομοκράτησης, έρχεται, με τη λήξη της, να επιβεβαιώσει το στυγνά αντιδραστικό πρόσωπο της πολιτικής της, στρέφοντας τα θεσμικά της βέλη σε όλες τις μορφωτικές, εργασιακές, δημοκρατικές κατακτήσεις του εκπαιδευτικού και ευρύτερα λαϊκού κινήματος.
Σε συνθήκες παγκόσμιας καπιταλιστικής κρίσης, μετατρέπει την «πανδημία» σε… ευκαιρία επέλασης στις λαϊκές κατακτήσεις, προβάλλοντας το δόγμα «νόμος και τάξη», συνεχίζοντας την πολιτική της πειθάρχησης των ΠΝΠ σε… νέα θεσμικά μέτρα αντιλαϊκής επίθεσης. Τα μέτρα αυτά έρχονται από τα παλιά, από τις συνθήκες της ΕΕ, τις επιταγές του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ, από τις αξιώσεις της ντόπιας πλουτοκρατίας για απομόρφωση των λαϊκών στρωμάτων και παίρνουν τη μορφή της καταιγίδας σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης, ιμπεριαλιστικής περικύκλωσης της χώρας, ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και διάλυσης του παραγωγικού ιστού της, διόγκωσης του δημόσιου χρέους και της ανεργίας.
Η κυβέρνηση της ΝΔ, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ, συνεχίζει και επιτείνει την αντιλαϊκή πολιτική, αποδομώντας τις βασικές κατακτήσεις του λαϊκού κινήματος στο χώρο της εκπαίδευσης, με τα ΝΕΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ: την Τροπολογία για «τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων» και το Πολυνομοσχέδιο του πολλαπλασιασμού των ταξικών φραγμών στη μόρφωση, της πειθάρχησης και διαβάθμισης των εκπαιδευτικών και της ιδιωτικο-οικονομικής λειτουργίας των σχολείων.
Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση της ΝΔ -εδραιωμένη στον αντιλαϊκό νόμο Γαβρόγλου- μετατρέπει το Λύκειο σε βαθμίδα για τους «ολίγους και εκλεκτούς», με τον εξεταστικό μαραθώνιο, την Τράπεζα Θεμάτων, τους εσωτερικούς κανονισμούς της πειθάρχησης, την πολυπρόσωπη διοίκηση της αποκεντρωμένης σχολικής μονάδας, που θα λειτουργεί με όρους ανταγωνιστικών κριτηρίων επίδοσης των μαθητών, επιτείνοντας το μορφωτικό αποκλεισμό των φτωχών και ανοίγοντας την πόρτα στη δράση του ιδιωτικού κεφαλαίου.
Στο ίδιο επίπεδο, η κυβέρνηση της ΝΔ πολλαπλασιάζει τα μορφωτικά εμπόδια και στην ΤΕΕ, με το νέο νόμο που ετοιμάζεται να καταθέσει, προσθέτοντας στα ισχύοντα αντιλαϊκά μέτρα της μαθητείας και της συγχώνευσης τομέων και ειδικοτήτων, το νέο αντιδραστικό μέτρο του ηλικιακού ορίου φοίτησης και της εξώθησης των μαθητών στα ιδιωτικά κέντρα της καταρτισιμότητας.
Στον καμβά της επίθεσης κεντρικός στόχος είναι η ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ των σχολικών μονάδων και η ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ των εκπαιδευτικών με το αντιδραστικό μέτρο της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, που καταργεί την οργανική θέση και τη σταθερή εργασία, γενικεύει την ελαστικοποίηση και εδραιώνει την πειθάρχηση, την ιδεολογική χειραγώγηση και τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών.
Αδύναμος κρίκος σε αυτήν την αλυσίδα της επίθεσης οι ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, δέχονται το πιο στυγνό χτύπημα, με το μαζικό αποκλεισμό τους από το σχολείο της τηλε-εκπαίδευσης και της γενικευμένης ελαστικής απασχόλησης, με τα νέα θεσμικά μέτρα της εργασιακής απόρριψης τους.
Απέναντι σε αυτό το κλίμα της ολομέτωπης επίθεσης η συνδικαλιστική γραφειοκρατία βάζει πλάτη, με τακτικές κωλυσιεργίας και υπονόμευσης του αναπτυσσόμενου αγωνιστικού παλμού των εκπαιδευτικών, επιβεβαιώνοντας στην πράξη την ανάγκη της ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ των σωματείων και του συνδικαλισμού και της μετατροπής τους σε ισχυρά συλλογικά μέσα πάλης και νίκης των εργαζομένων.
Οι πρόσφατες εκπαιδευτικές κινητοποιήσεις, συμπορευόμενες με το μαζικό κύμα της παγκόσμιας διαμαρτυρίας απέναντι στη φασιστική, ρατσιστική και δολοφονική πολιτική του ιμπεριαλιστικού κράτους των ΗΠΑ, σηματοδοτούν μια νέα εποχή αγώνων και κατακτήσεων για τους εκπαιδευτικούς, του μαθητές, τη νεολαία και τα λαϊκά στρώματα.
Την πολιτική της αμορφωσιάς, της καταστολής, της ανεργίας, της ιμπεριαλιστικής θηριωδίας μπορούν να αποκρούσουν μόνο οι ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ.