Η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Σητείας για την εκπαίδευση εν μέσω πανδημίας

Ανακοίνωση των μελών

"10 + ένα σημαντικά σημεία για την δημόσια εκπαίδευση στις τρέχουσες συνθήκες με βάση της κυβερνητικές ιδεολογικές επιλογές", δίνει στη δημοσιότητα η Ομάδα Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σητείας. 

Αναλυτικά: 

 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ.

  1.  Υλοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης  με την συμμετοχή και τη στήριξή της από χιλιάδες εκπαιδευτικούς, των κατά τα άλλα “τεμπέληδων” και “ανίκανων” σύμφωνα με κάποιους “έγκριτους” δημοσιογράφους.

Άραγε η εξ’ αποστάσεως ήρθε για να αντικαταστήσει εκπαιδευτικούς ειδικά σε απομακρυσμένα σχολεία;

  1. Τα προβλήματα υποδομής του πανελληνίου σχολικού δικτύου σε υλικοτεχνικά μέσα δεν επιτρέπουν την απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ των ατόμων της σχολικής κοινότητας. Προβλήματα που βαραίνουν εξ ολοκλήρου το υπουργείο παιδείας.
  2. Η «εμπλοκή»  ιδιωτικής εταιρείας για την δημιουργία ψηφιακών τάξεων, ανοίγει την πόρτα της εμπλοκής των ιδιωτών στη δημόσια παιδεία με σκοπό το κέρδος.
  3. Κίνδυνος υποκλοπής των προσωπικών δεδομένων μαθητών και καθηγητών από τις εταιρείες που εμπλέκονται στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.
  4. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση βοηθά  επικουρικά την διαδικασία της μάθησης και σίγουρα βοηθά σε έκτακτες περιπτώσεις όπως η σημερινή αναγκαστική συνθήκη εγκλεισμού λόγω του κορονοϊού.

Δεν αντικαθιστά όμως  την δια ζώσης διδασκαλία στην πραγματική τάξη του σχολείου.

  1. Μείζον θέμα αποτελεί ο αποκλεισμός πολλών μαθητών και φοιτητών για λόγους οικονομικούς και τεχνολογικούς ( έλλειψη ηλεκτρονικών συσκευών, μη πρόσβαση στο διαδίκτυο).

Φαρσοκωμωδία με την δωρεάν παροχή e-υλικού σε εκπαιδευτικούς και μαθητές από το υπουργείο παιδείας 

  1. Κανένας προγραμματισμός για την εκπαίδευση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων ( προσφυγόπουλα , μαθητές Ρομά , μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ).
  2. Παλινωδίες με την ύλη των πανελλαδικών της Γ΄ Λυκείου που ανακοινώθηκε με αρκετή καθυστέρηση
  3. Για τους μόνιμους διορισμούς κουβέντα. Η διαδικασία των μόνιμων διορισμών στην ειδική αγωγή έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εντός του 2019 ( 3460 εκπαιδευτικοί), καθώς και οι μόνιμοι διορισμοί 5250 εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση για το 2020.
  4.  Μια σειρά από ζητήματα, όπως το άνοιγμα των σχολείων, οι ενδοσχολικές και οι πανελλήνιες εξετάσεις, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών, οι απευθείας αναθέσεις χιλιάδων ευρώ σε ημετέρους, οι παλινωδίες με την προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, δεν είναι δυνατό να μην αποτελούν θέμα κοινοβουλευτικής συζήτησης, στο όνομα των έκτακτων συνθηκών.

Αντίθετα η κ. Κεραμέως προτίμησε να μας τροφοδοτήσει με ένα νέο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο – ταφόπλακα για την δημόσια παιδεία.

  1. ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΛΟΓΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.

Χωρίς διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, παρότι τα συνδικάτα τους διαφωνούν κάθετα και με περιορισμένες δυνατότητες αντίδρασης λόγω του εγκλεισμού και των εκτάκτων μέτρων.

  

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ