Η καινοτομία και ο ανθρώπινος παράγοντας

Δεύτερη μέρα του Συμποσίου «Οικονομίας Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας» στο Ηράκλειο

Με ομιλία του Ακαδημαϊκού και κατόχου του βραβείου Turing Ιωσήφ Σηφάκη ξεκίνησε στο Επιμελητήριο Ηρακλείου η δεύτερη μέρα των εργασιών του Συμποσίου «Οικονομίας Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας».

Ο κ. Σηφάκης αναπτύσσοντας το πλαίσιο για μια εθνική στρατηγική καινοτομίας, υπογράμμισε το ποσό σημαντικός είναι ο ανθρώπινος παράγοντας στο κομμάτι της καινοτομίας. 
Ο ίδιος μίλησε για απλοποίηση των διαδικασιών και πάταξη της γραφειοκρατίας.

"Η Ελλάδα έχει το ανθρώπινο δυναμικό για να μεγαλουργήσει" υπογράμμισε ο καθηγητής επισημαίνοντας ότι χρειάζεται "εκσυγχρονισμός ακαδημαϊκων ιδρυμάτων, να εξυγιανθούν επιχειρήσεις και να συνδεθούν τα ακαδημαϊκά ιδρύματα, ώστε να γίνουν πόλος καινοτομίας"
Ο κ. Σηφάκης επικαλέστηκε το παράδειγμα καινοτομίας του Ισραήλ και της Καταλονίας.

Αμέσως μετά την ομιλία του έκαναν παρεμβάσεις ο Πρόεδρος της Παγκρήτιας Τράπεζας, Νίκος Μυρτακης, και ο αντιδήμαρχος Ηρακλείου, κ. Καραντινός, ο οποίος παρατήρησε ότι η γραφειοκρατία οξύνει την κρίση και συμπλήρωσε πως "πρέπει να απομυθοποιηθεί η ποινικοποίηση του κέρδους για τον επιχειρηματία".

Με τη σειρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Ευριπίδης Κουκιαδάκης, με αφορμή  το παράδειγμα της Καταλονίας δήλωσε υπέρμαχος της οικονομικής "ανεξαρτησίας της Κρήτης", και όχι της πολιτικής "αυτονομίας", όπως αυτή εννοείται στην περίπτωση της Καταλονίας

" Θέλουμε να κοιτάμε τους καταναλωτές στα μάτια και να δίνουμε υπεραξία στα ευλογημένα προϊόντα του τόπου μας" υπογράμμισε στην ομιλία της η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Γεύσεις Κρήτης Χαλκιαδάκης ΑΕ  & Μέλος ΔΣ της Χαλκιαδάκης ΑΕ κ. Χριστίνα Χαλκιαδάκη.

Η ίδια συνέχισε λέγοντας " Στοχεύουμε στους παραγωγούς και τους προμηθευτές μας τους οποίους και τιμάμε για τα εκλεκτά τους προϊόντα. Δίνουμε υπεραξία στα τοπικά προϊόντα με την πιστοποίηση" 

Η πιστοποίηση/ταυτοποίηση είχε απήχηση φέτος, τόνισε η κ. Χαλκιαδάκη και αναφέρθηκε στο Πάσχα με τα αμνοεριφια, επισημαίνοντας ότι η ποσότητα φέτος αυξήθηκε κατα 31%, που αποτελεί ρεκόρ, ενώ υπήρχε μεγάλη απήχηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
"Με μικρές δράσεις προσπαθούμε να κοιτάμε τους καταναλωτές στα μάτια" ανέφερε χαρακτηριστικά και υπογράμμισε ότι είναι "τέσσερα τα Π της επιτυχίας: περιβάλλον, παραγωγοί, προμηθευτές, πελάτες"

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ