Η ανάπτυξη των νέων εφαρμογών από πλευράς του Δήμου Ρεθύμνης, με στόχο να διευκολύνει τους πολίτες σε μια σειρά από υποθέσεις, όπως η έκδοση πιστοποιητικών αλλά και η δυνατότητα αναφοράς βλαβών η προβλημάτων στην πόλη, μόνο προς τη θετική κατεύθυνση μπορεί να είναι.
Ωστόσο, η χρήση τους από πλευράς των πολιτών θα πρέπει να ενισχυθεί αφού είναι ο μόνος τρόπος που θα μπορέσει να δημιουργήσει την «αλληλεπίδραση» του Δήμου με τους πολίτες και ουσιαστικά αλλά και πρακτικά να δείξει στην πράξη την αποτελεσματικότητά του.
Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η προσπάθεια από πλευράς της δημοτικής αρχής να προχωρήσει σε αποκατάσταση χρόνιων βλαβών οδοφωτισμού, όπου πλέον μετά τις καταγραφές που έγιναν είναι εφικτή η άμεση αποκατάσταση. Σε αυτό καθοριστική θα είναι η συμβολή των πολιτών που μέσω της ειδικής πλατφόρμας Δημότης Ρεθύμνου μπορούν να δηλώνουν τη βλάβη και την περιοχή και να δρομολογείται άμεσα η αποκατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση είναι κρίμα να υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία στη διάθεση όλων και να μην αξιοποιούνται.