ΚΡΗΤΗ
Χ.Μαμουλάκης: Πόσα χρόνια θα σχεδιάζει να σχεδιάσει η επιτελική ΝΔ την “αξιοποίηση” του πρώην αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης;
Στη Βουλή το θέμα από τον Χάρη Μαμουλάκη, με Ερώτηση προς τους Υπουργούς Υποδομών & Μεταφορών και Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών
Τις αλλεπάλληλες κυβερνητικές ανακολουθίες στο ζήτημα της αξιοποίησης της έκτασης του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», σε συνδυασμό με την απαξίωση που δείχνει η Κυβέρνηση της ΝΔ στην τοπική κοινωνία, αναδεικνύει για μια ακόμη φορά ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας Ερώτηση προς τους Υπουργούς Υποδομών & Μεταφορών και Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών με την συνυπογραφή 13 ακόμη Βουλευτών.
«Οι πάντες έχουν καταλάβει ότι ο όποιος σχεδιασμός για την αξιοποίηση της έκτασης του αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης όταν σταματήσει την λειτουργία του, ήταν μόνο στα λόγια» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Είναι επίσης σαφές ότι δεν έχει επιδειχθεί ο δέων σεβασμός στη διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου αφού ποτέ δε γνωστοποιήθηκε ο σχεδιασμός ανάληψης από το ΤΑΙΠΕΔ της ωρίμανσης του στρατηγικής σημασίας έργου της αξιοποίησης της έκτασης του αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης αλλά ούτε και της τροποποίησης της δανειακής σύμβασης με την ΕΤΕπ και της αποδέσμευσης της χρηματοδότησης από το ορόσημο που σχετίζονταν με το Νίκος Καζαντζάκης, παρότι οι ευκαιρίες γνωστοποίησης των σχετικών ήταν πολλές. Όπως είναι και ξεκάθαρη η απαξίωση με την οποία αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση της ΝΔ την τοπική κοινωνία. Η Αυτοδιοίκηση πρέπει να συμμετέχει σε κάθε διαδικασία, οι πολίτες του Ηρακλείου και της Κρήτης γενικότερα, πρέπει επιτέλους να μάθουν τις κυβερνητικές προθέσεις. Γι’ αυτό και ζητάμε ξεκάθαρες απαντήσεις. Και δεν θα σταματήσουμε να πιέζουμε, μέχρι να δοθούν.».
Στην Ερώτηση γίνεται αναφορά σε όσα έχουν προηγηθεί, τονίζεται ότι ποτέ δεν δημοσιοποιήθηκε το περιεχόμενο της δανειακής σύμβασης που δεσμεύει την έκταση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», παρά τις διαδοχικές Κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις και ζητούνται απαντήσεις στα ερωτήματα:
1. Ποιες προτάσεις σχετικά με το Ν. Καζαντζάκης έχει καταθέσει η ομάδα εργασίας του Δεκεμβρίου του 2019 που ανέφερε ο Υφυπουργός Οικονομικών κατά τη συζήτηση επίκαιρής ερώτησης το 2020;
2. Πότε, με ποιο τρόπο, και τι περιλαμβάνει η τροποποιημένη δανειακή σύμβαση χρηματοδότησης της συμβολής του ελληνικού δημοσίου για την κατασκευή του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου που υπεγράφη αρχικώς τον Ιανουάριο του 2020 με αντισυμβαλλόμενους το Ελληνικό Δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων;
3. Ισχύει ότι υπήρξε αποδέσμευση της χρηματοδότησης της ΕΤΕπ από το ορόσημο που σχετίζεται με την αξιοποίηση της έκτασης στο Ν.Καζαντζάκης;
4. Ποια είναι η ακριβής έκταση του αεροδρομίου Ν. Καζαντζάκης που ανατέθηκε να ωριμάσει μελετητικά από το ΤΑΙΠΕΔ; Σε ποιον ανήκει η εν λόγω έκταση;
5. Ενδέχεται να αυξηθεί η επιφάνεια της έκτασης που ανατέθηκε να ωριμάσει μελετητικά από το ΤΑΙΠΕΔ;
6. Ποιο είναι το ακριβές ιδιοκτησιακό καθεστώς όλης της έκτασης του νυν αεροδρομίου Ν. Καζαντζάκης; Έχει οριστικοποιηθεί η διαλεύκανσή του;
7. Με ποιο τρόπο και πότε θα εμπλακεί στο σχεδιασμό και τη λήψη αποφάσεων η αυτοδιοίκηση;
8. Πως θα ενταχθεί ο σχεδιασμός αξιοποίησης της έκτασης του αεροδρομίου Ν. Καζαντζάκης στο συνολικότερο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπλαση της περιοχής του Ηρακλείου;
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο