ΚΡΗΤΗ

Χανιά... “#aCityofManyTales!

Τα Χανιά «αλλιώς»” μέσα από 30 mini-videos από γωνιές του Δήμου

Χανιά... “#aCityofManyTales!

Τη νέα τουριστική καμπάνια του Δήμου Χανίων, η οποία περιλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο από ψηφιακό υλικό 30 θεματικών videos, σύντομης διάρκειας, παρουσίασε σήμερα κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νεκτάριος Ψαρουδάκης.

Τα 30 θεματικά mini-videos, που σύντομα θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα social media του Δήμου Χανίων, δημιουργήθηκαν από το Τμήμα Τουρισμού, με την επιμέλεια του βιντεογράφου, Νικόλα Αναστασάκη και έχουν ως στόχο την ανάδειξη ξεχωριστών σημείων, σε γωνιές του Δήμου Χανίων, τα οποία συνθέτουν την ιδιαίτερη ταυτότητα του τόπου και τον καθιστούν ασφαλή, ελκυστικό και πολυδιάστατο προορισμό για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Δήμος Χανίων Χανιά Ψαρουδάκης Αναστασάκης Καμπάνια Τουρισμός

Όπως επισήμανε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νεκτάριος Ψαρουδάκης κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου: «Μετά από πολλούς μήνες, ο Δήμος Χανίων κατάφερε και δημιούργησε το απαραίτητο υλικό, έτσι ώστε να μπορούν να προβάλλονται οι ομορφιές του Δήμου Χανίων, απ’ τη μια άκρη έως την άλλη, από τα Κεραμεία μέχρι τη Νέα Κυδωνία  και το Ακρωτήρι. Δημιουργήσαμε λοιπόν, 30 μικρά βίντεο για όλες τις περιοχές των Χανίων, τα οποία θα μας βοηθήσουν στην προβολή του τόπου και θα ενισχύσουν τον δυνητικό επισκέπτη να αντιληφθεί με σύγχρονο τρόπο και σε σύντομη διάρκεια, ότι τα Χανιά είναι ένας ξεχωριστός προορισμός και ένας υπέροχος τόπος. Όλα τα βίντεο δεν ξεπερνούν το ένα λεπτό, ώστε να μπορούν να κόβονται αλλά και να επεξεργάζονται για τη σύγχρονη εκδοχή του διαδικτυακού μάρκετινγκ».

Σύμφωνα με τον κ. Ψαρουδάκη, «τα βίντεο θα αναρτώνται σταδιακά σε όλα τα social media του Δήμου Χανίων, ενώ παράλληλα θα προστεθούν στην πλατφόρμα του τουρισμού, www.chaniatourism.gr έτσι ώστε και ο επισκέπτης να μπορεί να τα δει αλλά και οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό, να έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν για την προβολή του τόπου μας».  

Δήμος Χανίων Χανιά Ψαρουδάκης Αναστασάκης Καμπάνια Τουρισμός

Στις τεχνικές λεπτομέρειες του εγχειρήματος αναφέρθηκε με τη σειρά του ο βιντεογράφος, Νικόλας Αναστασάκης, ο οποίος μοιράστηκε τη χαρά του για την ευκαιρία να αποτυπώσει με τη δική του οπτική και καλλιτεχνική ματιά, διαφορετικές περιοχές του Δήμου Χανίων. Αναφέρθηκε μάλιστα και στην ξεχωριστή συμβολή της tour leader, Ουρανίας Κυπριωτάκη στην οργάνωση της παραγωγής και στη βιντεοσκόπηση, ως προς το personal experience.

Όπως τόνισε ο κ. Αναστασάκης: «στα βίντεο μπορεί να δει κανείς από το πώς γίνεται η τσικουδιά στα αμπέλια, στα Κεραμειά, μέχρι πώς μπορεί να πάει κάποιος για μπάνιο σε μία παραλία στα Σεϊτάν Λιμάνια, ώστε ο επισκέπτης που θα το δει, να μπορεί να το ψάξει και να το βρει στο Google. Πρόκειται δηλαδή, για ένα μικρό, ψηφιακό τουριστικό οδηγό». 

Παράλληλα, παρουσιάστηκε το πρώτο απόσπασμα (trailer) με μερικά στιγμιότυπα που περιέχονται στο συνολικό υλικό:

 


Το υλικό θα ανέβει στους επίσημους διαδικτυακούς τόπους του Δήμου Χανίων και θα είναι διαθέσιμο και στις επίσημες σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Facebook: @Δήμος Χανίων - Municipality of Chania  @Chania Tourism

Instagram: @chania.gr @chaniatourism

YouTube: Δήμος Χανίων - Municipality of Chania @municipalityofchania  Chania Tourism @chaniatourism


 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και τα Χανιά

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση