ΚΡΗΤΗ
H Λαϊκή Συσπείρωση Κρήτης για την ανάθεση στο ΤΑΙΠΕΔ της εκπόνησης μελέτης «αξιοποίησης» του αεροδρομίου Ηρακλείου
""Μόνο ως παράσταση με κακοστημένη σκηνοθεσία μπορούν να χαρακτηριστούν οι αντιδράσεις με τους όψιμα δυσαρεστημένους της δημοτικής αρχής Ηρακλείου και της περιφερειακής αρχής Κρήτης" σχολιάζει σε ανακοίνωση της η Λαϊκή Συσπείρωση Κρήτης
"Για την ανάθεση στο ΤΑΙΠΕΔ της εκπόνησης μελέτης «αξιοποίησης» του αεροδρομίου Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» και τους όψιμα δυσαρεστημένους της τοπικής διοίκησης" εξέδωσε ανακοίνωση η Λαϊκή Συσπείρωση Κρήτης, στην οποία αναφέρεται:
"Μόνο ως παράσταση με κακοστημένη σκηνοθεσία μπορούν να χαρακτηριστούν οι αντιδράσεις με τους όψιμα δυσαρεστημένους της δημοτικής αρχής Ηρακλείου και της περιφερειακής αρχής Κρήτης, για την ανάθεση από την κυβέρνηση στο ΤΑΙΠΕΔ της εκπόνησης μελέτης σκοπιμότητας για την «αξιοποίηση» της έκτασης του αεροδρομίου Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης», χωρίς την εμπλοκή τους. Το ίδιο ισχύει και για τους εκπροσώπους των αστικών κομμάτων που χαρακτήρισαν με μια φωνή «αρνητική εξέλιξη» τα παραπάνω.
Επειδή, μάλλον, νομίζουν πως ο λαός του Ηρακλείου έχει «μνήμη χρυσόψαρου» τους υπενθυμίζουμε ότι, στους στρατηγικούς στόχους της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση του «Νίκος Καζαντζάκης», έχουν όχι μόνο εμπλοκή, αλλά είναι συνένοχοι στα σχεδιαζόμενα. Συγκεκριμένα:
Η επιλογή της κυβέρνησης της ΝΔ να εντάξει το αεροδρόμιο του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» στο ΤΑΙΠΕΔ, υπηρετεί την παράδοση του αεροδρομίου στα μονοπώλια. Αυτό προβλέπονταν από το 3ο μνημόνιο επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που και με τα δύο χέρια το ψήφισαν, από κοινού, ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ. Στην ίδια κατεύθυνση λειτουργεί και το γεγονός ότι ο χώρος του αεροδρομίου είναι δεσμευμένος από τη δανειακή σύμβαση με την Ε.Τ.ΕΠ., για τη χρηματοδότηση κατασκευής του ιδιωτικού αεροδρομίου στο Καστέλι.
Νέα Δημοκρατία, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ και οι εκπρόσωποι τους στην περιφέρεια και στον δήμο συμφωνούν στη στρατηγική της ιδιωτικοποίησης, που είναι και βασική κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δηλαδή στο πώς θα παραδοθεί με διαδικασίες fast track στο ιδιωτικό κεφάλαιο η λαϊκή περιουσία (αεροδρόμια, λιμάνια, ελεύθεροι χώροι, βουνά, αιγιαλοί, κλπ.).
Είτε ως «ένα οργανικά ενταγμένο κομμάτι του ευρύτερου πολεοδομικού συγκροτήματος είτε ως μια πόλη δίπλα στην πόλη», ζήτημα που καίγεται ο Δήμαρχος Ηρακλείου να ξεκαθαρίσει, ο λαός της περιοχής του Ηρακλείου δε θα βγει ωφελημένος από την παράδοση της έκτασης του «Ν. Καζαντζάκης» στους επιχειρηματικούς ομίλους. Όπως ωφελημένοι από το νέο ιδιωτικό αεροδρόμιο στο Καστέλι θα βγουν ορισμένοι όμιλοι. «Καλή ιδιωτικοποίηση», προς όφελος του λαού δεν μπορεί να υπάρξει!
Μόνο το ΚΚΕ τοποθετήθηκε έγκαιρα, ολοκληρωμένα και με συνέπεια για το θέμα, με μοναδικό γνώμονα την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών. Μόνο το ΚΚΕ αποκάλυψε και την πιθανή αξιοποίηση μέρους του αεροδρομίου ως στρατιωτική βάση ελικοπτέρων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών για Νατοϊκούς σκοπούς.
Το ίδιο και οι εκλεγμένοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» σε δήμο και περιφέρεια, ζητώντας τον αποκλεισμό οποιασδήποτε μορφής ιδιωτικοποίησης του χώρου του αεροδρομίου και την εξασφάλιση της αξιοποίησης των πάνω από τρεισήμισι χιλιάδων στρεμμάτων του αεροδρομίου, που είναι λαϊκή περιουσία, για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών, με ευθύνη του κράτους, με υποδομές, δημόσιες και δωρεάν, αναψυχής, αθλητισμού, μόρφωσης, πολιτισμού, πρασίνου και ελεύθερου χώρου, σχολικής στέγης της περιοχής της Ν. Αλικαρνασσού και για οποιαδήποτε άλλη λαϊκή ανάγκη.
Το παράδειγμα του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», όπως αυτό και της πρώην βάσης των Γουρνών, δείχνουν τι σημαίνει για τον λαό η συμφωνία ΝΔ ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, και των εκπροσώπων τους σε περιφέρεια και δήμο. Δείχνουν την ανάγκη να δυναμώσει ο αγώνας για τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες. Να δυναμώσει το ρεύμα της αμφισβήτησης της κυρίαρχης πολιτικής ΕΕ - κεντρικού και τοπικού κράτους και να εκφραστεί και στην κάλπη των ευρωεκλογών με την ψήφο στο ΚΚΕ."
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο