ΚΡΗΤΗ

Για τέταρτη φορά στο Δημοτικό Συμβούλιο η Κυκλοφοριακή Μελέτη του Ηρακλείου

Θα βρεθεί κοινή συνισταμένη, αυτή τη φορά;

Για τέταρτη φορά στο Δημοτικό Συμβούλιο η Κυκλοφοριακή Μελέτη του Ηρακλείου

Ξανά - για τέταρτη φορά - έρχεται στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου η κυκλοφοριακή μελέτη για την Παλιά Πόλη του Ηρακλείου, σε μια προσπάθεια, έχοντας ενσωματωθεί προτάσεις και μικρές αλλαγές να βρεθεί κοινή συνισταμένη και η μελέτη να "περάσει".

Το προηγούμενο διάστημα οι παρατάξεις στο πλαίσιο συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων, κατέληξαν σε ένα κοινά αποδεκτό πλαίσιο, ωστόσο το θέμα με τα ταξί παραμένει ανοιχτό και είναι, μάλιστα, το θέμα που εξελίσσεται σε "καυτή πατάτα" και είχε προκαλέσει ένταση και ... παρ'ολίγο χειροδικία σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο Δήμος πάντως εμφανίζεται πρόθυμος να ικανοποιήσει το αίτημα τους αυτοκινητιστών, χωροθετώντας νέα πιάτσα ταξί στην αρχή της Λεωφόρου Καλοκαιρινού, στη συμβολή με την Ίδης, με το σκεπτικό τα οχήματα να βγαίνουν από το κέντρο μέσω της οδού Μουρέλου.

Πάντως η αναθεωρημένη πρόταση που θα συζητηθεί τη Δευτέρα, προβλέπει την καθολική απαγόρευση στο "σταυρό" της πόλης με όλες τις πλευρές να συμφωνούν, ενώ προτείνεται επίσης η πεζοδρόμηση της Δικαιοσύνης ως την Κυρίλλου Λουκάρεως.

Δε θα είναι χαρακτηρισμένα ως πεζόδρομοι τα τμήματα της 1821 από την οδό Κόσμων, μέχρι την Μ. Οδηγητρίας και η διασταύρωση με την οδό Καρτερού προκειμένου να μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν οχήματα στα ιδιωτικά πάρκινγκ που υπάρχουν στην περιοχή.

Στο "μικροσκόπιο" πάντως μπαίνει το πάρκινγκ της οδού Θησέως για το οποίο πιλότικά, για 8 μήνες - ίσως όμως και για λιγότερο, 4 μήνες - θα δοκιμαστεί η έξοδος των οχημάτων μέσω της οδού Μονής Οδηγητρίας. Για αυτό το μοντέλο κυκλοφορίας προς εξυπηρέτηση του χώρου στάθμευσης αποφασίστηκε να συγκροτηθεί επιτροπή με τη συμμετοχή των τοπικών εμπόρων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, συναδέλφων τους από τη 1821, των δύο ιδιωτικών πάρκινγκ, εκπροσώπων της Τροχαίας και της Αστυνομίας, που θα παρακολουθούν την υλοποίηση του μέτρου και θα αξιολογούν.

Σε σχέση με την πρόσβαση στην οδό Γιαννίκου για τους μόνιμους κατοίκους, αναμένεται να προωθηθεί μια κανονιστική πράξη η οποία θα μπορεί να ρυθμίζει τους όρους πρόσβασης στους πεζόδρομους για την καθημερινή εξυπηρέτησή τους.

Διαμορφώνεται οδικός βρόγχος ήπιας κυκλοφορίας στον άξονα Ζωγράφου,Χατζημιχάλη Γιάνναρη, Σμύρνης, όπου θα κυκλοφορούν τα ταξί, τα οχήματα φορτοεκφόρτωσης, τα δίκυκλα, τα οχήματα ΑΜΕΑ, τα ασθενοφόρα έκτακτης ανάγκης, και ασφάλειας του Δικαστικού Μεγάρου. Ακόμα προτείνεται η πεζοδρόμηση των οδών Έβανς από Αβέρωφ μέχρι τη Δικαιοσύνης, τη Χ.Γιάνναρη, και από Σμύρνης μέχρι την Εβανς, Γιαννιτσών, Τσαγκαράκη, Ρούσου Χούρδου, και Κοζύρη.

Η μελέτη υιοθετεί ακόμα την πρόταση για την διερεύνηση της δυνατότητας της κατ’ εξαίρεση χρήσης ηλεκτροκίνητου μέσου, με μέγιστη ταχύτητα, τα 20 χιλ που θα κινείται από την Πύλη Παντοκράτορα ως την πλατεία Ελευθερίας.  


Δείτε επίσης:

Εικόνες που δεν τιμούν... νοοτροπίες που προβληματίζουν

Πήγε να πέσει ξύλο στο Δημοτικό συμβούλιο για τα κυκλοφοριακά!
 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση