ΚΡΗΤΗ

Γ. Μακράκης: Το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης αναστάτωσε τα παιδιά

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών «Δ. Θεοτοκόπουλος» μίλησε στο Livetalks για τα προβλήματα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

No profile pic

Μικρά παιδιά 4-12 χρόνων καθηλωμένα μπροστά που μια οθόνη που απλώς έκανε … connecting, γονείς σε απελπισία και εκπαιδευτικοί να απολογούνται για το σύστημα της τηλεκπαίδευσης που, όπως αναμενόταν, δεν λειτούργησε.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών νομού Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» Γιώργος Μακράκης μίλησε στην εκπομπή του Livetalks «Βασικά, καλημέρα σας!» για το δεύτερο φιάσκο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που ξεκίνησε επίσημα την Τετάρτη για τα παιδιά του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου.

Όπως επισήμανε ο ίδιος η δυσλειτουργία του συστήματος και τα πολλαπλά προβλήματα που προκλήθηκαν στη σύνδεση με την πλατφόρμα της webex ή του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου προκάλεσαν μεγάλη φόρτιση στους μικρούς μαθητές. Πολλά ήταν τα παιδιά που ανήμπορα να συνδεθούν και να παρακολουθήσουν το μάθημά τους εξ αποστάσεως, στενοχωρήθηκαν, έκλαιγαν ή θεώρησαν ότι εκείνα ήταν υπεύθυνα για τα πολλαπλά προβλήματα που είχαν προκληθεί.

Αντίστοιχα, πολλοί ήταν γονείς που επικοινωνούσαν με τους δασκάλους των παιδιών τους ζητώντας βοήθεια, θεωρώντας επίσης πως το όλο πρόβλημα είχε προκληθεί από τη δική τους σύνδεση στο διαδίκτυο ή από τις συσκευές που είχαν στη διάθεσή τους. Άλλοι πάλι, δεν προσπάθησαν να μπουν ποτέ, είτε γιατί δεν είχαν συσκευές, είτε γιατί δεν είχαν σύνδεση.

Με τον τρόπο αυτό, όμως, τόνισε ο κ. Μακράκης το συνταγματικό δικαίωμα των παιδιών στην ισότιμη και απρόσκοπτη πρόσβαση στην εκπαίδευση θίγεται, γεγονός που είχαν επισημάνει εξ αρχής οι εκπαιδευτικοί, έχοντας ήδη την πρώτη εμπειρία από το lockdown της περασμένης άνοιξης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου «Δ. Θεοτοκόπουλος» αυτό που ζητούσαν οι εκπαιδευτικοί ήταν μια καλή οργάνωση του συστήματος που θα λειτουργεί χωρίς προβλήματα και φυσικά τη διάθεση συσκευών στους μαθητές που δεν διέθεταν.

Βεβαίως, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, το ιδανικότερο θα ήταν να παραμείνουν σε λειτουργία τα σχολεία, με τη διάσπαση των τμημάτων ώστε να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις, με την πρόσληψη διδακτικού προσωπικού και την αυστηρή τήρηση όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων ενάντια στην πανδημία, αφού τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

Ακούστε το ηχητικό:

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση