Έρχεται το Open Mall στο Ηράκλειο- App θα ενημερώνει για τις προσφορές

Μαρία Αγαπάκη
Μαρία Αγαπάκη

Πλατφόρμα για τη συνεχή ενημέρωση των καταναλωτών

Σε φάση υλοποίησης βρίσκεται το Open Mall που θα δημιουργηθεί στο κέντρο του Ηρακλείου με τις διαδικασίες να προχωρούν εντατικά πλέον.

«Είχαμε κάποιες καθυστερήσεις σε θέματα υποδομής από την πλευρά του Δήμου Ηρακλείου και του αρμόδιου αντιδημάρχου, όμως έχει επιλεγεί ο ανάδοχος και οριστικοποιούνται οι μελέτες για τα έργα υποδομής που θα γίνουν στην περιοχή» αναφέρει στο Cretalive ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου κ. Μανώλης Κουμαντάκης.

Ποιες οδούς περικλείει το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου

Το Open Mall αφορά σε εμπορικές επιχειρήσεις που λειτουργούν μεταξύ των οδών  Ζωγράφου - Χατζημιχάλη Γιάνναρη -  μικρή Έβανς - Αβέρωφ και Γιαννιτσών, Τσικριτζή και Θεοδοσάκη.

Τα καταστήματα που βρίσκονται στις παραπάνω οδούς θα επωφεληθούν από δράσεις όπως: εργασίες αποψίλωσης και απομάκρυνσης επιγραφών, χρωματισμό όψεων, τοποθέτηση επιγραφών και στοιχείων σήμανσης, προμήθεια και τοποθέτηση νέων τεντών και προσαρμογή υφιστάμενων, συμμετοχή σε ηλεκτρονική πλατφόρμα για την προώθηση της εμπορικής περιοχής.

Οι παρεμβάσεις για την αισθητική αναβάθμιση των όψεων των εμπορικών επιχειρήσεων θα γίνουν σύμφωνα με το Masterplan που έχει εγκριθεί από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ηρακλείου. Το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ηρακλείου αναμένεται να λειτουργήσει τέλη του 2023 με αρχές του 2024.

Πλατφόρμα για ενημέρωση και ταχεία εξυπηρέτηση καταναλωτών

Μάλιστα το Επιμελητήριο Ηρακλείου μερίμνησε για την δημιουργία πλατφόρμας για τους καταναλωτές:

Ιστοσελίδα: openmallheraklion

Εφαρμογή Android: openmall Android

Εφαρμογή iOs: openmall iOS

Ιστοσελίδα Loyalty πλατφόρμας: openmall Loyalty

Πρόκειται για μια κοινή πλατφόρμα επιβράβευσης την οποία θα χρησιμοποιούν οι καταναλωτές προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε προσφορές, κουπόνια, και λοιπές προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο Open Mall.

Απώτερος στόχος είναι η ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας, μέσω υπηρεσιών αλληλεπίδρασης, ενίσχυσης πιστότητας και επιβράβευσης των πελατών των καταστημάτων.

«Θα γίνει εξωραϊσμός των καταστημάτων με νέες υποδομές, θα γίνουν σημαντικά έργα, τα οποία θα ενισχύσουν την εμπορική διαδικασία και θα γίνεται σωστή διάχυση της εμπορικότητας μέσω της τεχνολογίας» επισημαίνει ο κ. Κουμαντάκης.

Μέσα από την πλατφόρμα οι επιχειρήσεις θα μπορούν:

1. Να καταχωρήσουν το προφίλ τους (φωτογραφίες, κείμενα, διεύθυνση, τηλέφωνα, email, social media, ιστοσελίδα, κ.α.) το οποίο θα εμφανίζεται στον κατάλογο των επιχειρήσεων του Open mall

2. Να ανεβάσουν προσφορές, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες προς όλους

3. Να δημιουργήσουν πρόγραμμα επιβράβευσης (Loyalty Club) στο οποίο θα εγγράφονται οι καταναλωτές

4. Να στέλνουν προσφορές και κουπόνια στα μέλη του Loyalty club τους και να ανταμείβουν τους καταναλωτές

5. Μέσω ειδικών συσκευών (Beacons) που θα τοποθετηθούν στα καταστήματα, οι καταναλωτές θα ενημερώνονται καθώς θα περνάνε κοντά από το κατάστημα.

Δείτε επίσης:

Στο τραπέζι οι εξελίξεις για το Open mall στο Ηράκλειο

Οι καταστηματάρχες ενημερώνονται για το Open Mall

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ