ΚΡΗΤΗ
Επιστολή διαμαρτυρίας στην Κεραμέως από μαθητές του ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου
Οι μαθητές ζητούν οικίσκους για την δια ζώσης διδασκαλία
SHARE:
Επιστολή διαμαρτυρίας προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, απέστειλαν μαθητές της Γ. Λυκείου του ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου, αναφορικά με τις "μετέωρες" όπως αναφέρουν "εξελίξεις στον τομέα της εκπαίδευσης" αλλά και τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουν γενικότερα μετά τον σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου.
Οι μαθητές την επιστολή τους ζητούν την χορήγηση οικίσκων και ότι άλλο χρειάζεται για την δια ζώσης και όχι μέσω διαδικτύου διδασκαλία.
Η ανακοίνωση
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ
Είμαστε μαθητές της Γ΄Τάξης του Ε.Π.Α.Λ. Αρκαλοχωρίου και πήραμε την πρωτοβουλία να συντάξουμε την ακόλουθη επιστολή διαμαρτυρίας σχετικά με τις μετέωρες εξελίξεις στον τομέα της εκπαίδευσης .
Διανύουμε την πιο δύσκολη εποχή της γενιάς μας και καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε αυτή στηριζόμενοι στις δικές μας δυνάμεις αποκλειστικά δίχως την υποστήριξη σας.
Η κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας είναι πρωτόγνωρη, όχι όμως σε βαθμό που να εξακολουθούμε να δικαιολογούμε λάθη επιζήμια για την μαθητική κοινότητα, με σοβαρό αντίκτυπο τόσο στην επίδοση όσο και στο μέλλον μας.
Παρόλο που η Κυβέρνηση όφειλε να ανταπεξέλθει σε αυτή την δοκιμασία από τον καταστροφικό σεισμό την 27η Σεπτεμβρίου που έγινε στην περιοχή μας που είχε σαν αποτέλεσμα την ανεπανόρθωτη ζημιά στο Σχολείο μας δεν προνόησε άμεσα ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα.
Τώρα όλοι οι μαθητές βρισκόμαστε ενώπιον της χειρότερης πιθανής έκβασης καθώς τα προβλήματα που προκύπτουν ποικίλλουν.
Ισχυρίζεστε ξανά όπως στο πρώτο και στο δεύτερο κύμα του κορονοΐού ότι τα διαδικτυακά μαθήματα λύνουν το πρόβλημα της διδασκαλίας.
Στην πραγματικότητα αποδεικνύεται από στοιχεία ότι ορισμένοι μαθητές απουσίαζαν από το διαδικτυακό μάθημα λόγω έλλειψης ηλεκτρονικών συσκευών, λόγω τεχνικών προβλημάτων, λόγω καιρικών φαινομένων κ.α. με αποτέλεσμα να μείνουν πίσω στην ύλη των μαθημάτων.
Μην προσπερνάτε επίσης τις επιδράσεις στην υγεία και στην ψυχολογία μας από το πλήγμα αυτό που άφησε στο πέρασμα του το φαινόμενο του σεισμού σε όλους.
Όταν η υγεία μας υφίσταται πλήγμα αυτό αποτυπώνεται και στην ικανότητα συγκέντρωσης και μελέτης.
Πως λοιπόν να θεωρήσουμε ότι τα μαθήματα μέσω διαδικτύου αντικαθιστούν πλήρως τη διά ζώσης εκπαίδευση.
Να αναφέρουμε επίσης ότι οι μαθητές της Γ΄Λυκείου βρισκόμαστε σε ένα αδιέξοδο και σε μια αβεβαιότητα για την συνέχεια της σχολικής χρονιάς και την προετοιμασία που θα πρέπει να κάνουμε για να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας, χωρίς σπίτια, χωρίς φροντιστήρια, χωρίς αίθουσες διδασκαλίας, και με τόσα άλλα προβλήματα προσπαθώντας μόνοι μας να επιλύσουμε.
Με όλα τα παραπάνω δημιουργούνται πολλά κενά μαθησιακά με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αξιοκρατία και ισονομία με τα σχολεία της υπόλοιπης Ελλάδος.
Επομένως, ζητάμε από εσάς να πάρετε θέση, καθώς μια μεγάλη μερίδα παιδιών αντιμετωπίζεται χωρίς ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση. Η ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού. Πώς λοιπόν, το 2021 θα πρέπει να διεκδικούμε ακόμη τα αυτονόητα;
Κα. Υπουργέ
Σας παρακαλούμε να ανταποκριθείτε άμεσα στο πρόβλημα μας, με την χορήγηση οικίσκων και ότι άλλο χρειάζεται για την δια ζώσης διδασκαλία.
Κλείνοντας εκφράζουμε για ακόμα μια φορά την αγωνία μας και σας ζητούμε να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και να ανταποκριθείτε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία μας.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο