Το έλα να δεις στο τμήμα συντάξεων του ΙΚΑ Ηρακλείου!

Κλειστές πόρτες, κακή συμπεριφορά από υπαλλήλους και ''αμπαρωμένοι'' υπάλληλοι- αποκομμένοι από τους συναλλασσόμενους!

Καταστάσεις και καταγγελίες που χρήζουν περαιτέρω έρευνας για την εικόνα στο ΙΚΑ Ανατολικής Κρήτης έφτασαν από ασφαλισμένους στο cretalive και δείχνουν πως κάτι "σάπιο" υπάρχει στο ... "Βασίλειο της Δανιμαρκίας"!

Το θέμα κατά κάποιον τρόπο είχε αναδειχτεί πριν από μήνες και πάλι από την ιστοσελίδα μας, με τις διεκπεραιώσεις χιλιάδων συντάξεων του τοπικού ΙΚΑ από υπηρεσίες της Βόρειας Ελλάδας, μια κατάσταση η οποία συνεχίζεται αλλά και προκαλεί και άλλες παρενέργειες. 

Έτσι, όπως πληροφορηθήκαμε, εδώ και ενάμιση μήνα περίπου, το τμήμα των συντάξεων στον Εσταυρωμένο, έχει μεταφερθεί από τον πρώτο όροφο του κτηρίου, στον τρίτο όροφο κι αυτό για να αποκλείεται η άμεση επαφή του ασφαλισμένου με τους εισηγητές υπαλλήλους. 

Τι συνέβαινε μέχρι τώρα; 

Ο ασφαλισμένος που κατέθετε τα χαρτιά του για να πάρει σύνταξη, ανά τακτικά διαστήματα, πήγαινε στην υπηρεσία και είτε έφερνε συμπληρωματικά στοιχεία, είτε ζητούσε πληροφορίες για το που βρίσκεται η υπόθεση και ο φάκελος του. 

Αυτή λοιπόν την παγιωμένη σχέση συναλλασσόμενου- υπαλλήλου, ''έκοψε'' η διεύθυνση του ΙΚΑ, μεταφέροντας το τμήμα σε άλλο όροφο, κρατώντας στον πρώτο όροφο τη γραμματεία και τη διεύθυνση του τμήματος και "κλειδώνοντας" τη μεσόπορτα που οδηγεί στον πάνω όροφο, αποκλείοντας έτσι  την πρόσβαση των ασφαλισμένων με τους υπαλλήλους του συγκεκριμένου τμήματος. 

Αυτό που συμβαίνει καθημερινά στον Εσταυρωμένο θυμίζει ... σουρεάλ καταστάσεις: Ταμπέλες γεμάτες που πληροφορούν το κοινό πως θα ενημερώνεται αποκλειστικά από τη γραμματεία των συντάξεων, και που σύμφωνα με πληροφορίες, με απρεπή συμπεριφορά, κάποιων εξ αυτών, απλώς καταγράφουν το ερώτημα και τις απορίες των ασφαλισμένων! 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ασφαλισμένη από την Ιεράπετρα, πριν λίγες μέρες, που αφού "έσπασε" τον κλοιό της γραμματείας με τους ... αμπαρωμένους υπαλλήλους του τμήματος, δεν άντεξε και λιποθύμησε! 

Τα ερωτήματα προς την τοπική αλλά και την κεντρική διεύθυνση πολλά: 

Υπάρχει εγκύκλιος που αποκλείει πλέον την προσωπική ενημέρωση του ασφαλισμένου με τον εισηγητή - υπάλληλο ή αποτελεί κρητική... πατέντα; 

Ποιο σκοπό εξυπηρετεί αυτή η απρόσωπη σχέση για τους αγωνιούντες συναλλασσόμενους, που δίνουν τα τηλέφωνα τους, για να πάρουν πληροφόρηση και κατά βούληση οι υπάλληλοι παίρνουν πίσω; 

Ποιον υπηρεσιακό λόγο εξυπηρετεί η παρουσία της προϊσταμένης του τμήματος συντάξεων στον πρώτο όροφο, μακριά από τους υφισταμένους της; 

Ελέγχονται με κάποιον τρόπο οι 20 υπάλληλοι των συντάξεων;

Πως δουλεύουν και από ποιον; 

Γι' αυτές τις πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώνουν οι ασφαλισμένοι έχουν ενημέρωση οι βουλευτές του Ηρακλείου σε έναν χώρο που η εξυπηρέτηση του πολίτη θα έπρεπε να ήταν ιερό Ευαγγέλιο; 

Κι επειδή όπως μαθαίνουμε δεκάδες είναι οι ...κούτες με τοπικές συντάξεις που εξακολουθούν να φεύγουν για την ηπειρωτική χώρα, προς διευθέτηση, υπάρχει κάποιος λόγος που παραμένει αυτή η κατάσταση;

Εμείς ερωτήματα βάλαμε κι απαντήσεις περιμένουμε και κατά τα φαινόμενα

Θα επανέλθουμε!

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ