Εγκρίθηκε η μελέτη για τους κόμβους Καρτερού και ΚΤΕΟ

Ενστάσεις από ιδιοκτήτες εκτάσεων στην περιοχή


Ομόφωνα εγκρίθηκε από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης η μελέτη για τους κόμβους Καρτερού και ΚΤΕΟ, στο Ηράκλειο. Έτσι, θεωρείται ότι θα λυθεί οριστικά το πρόβλημα που υπάρχει στην περιοχή που έχει σχεδιαστεί όλη λάθος...

Η Μελέτη Ανανέωσης και Τροποποίησης ΑΕΠΟ αφορά αποκλειστικά στην ολοκλήρωση του Α/Κ Καρτερού στον ΒΟΑΚ με κατασκευή κλάδων εισόδου και εξόδου προς το ρεύμα του Αγ. Νικολάου, σύνδεση ΚΤΕΟ με ΒΟΑΚ και βελτίωση των παράπλευρων δρόμων νοτίως του ΒΟΑΚ καθώς επίσης τη διάνοιξη δρόμου σύνδεσης ΒΟΑΚ με τον ιερό Ναό Νοτίως του ΒΟΑΚ .

Για τις μελέτες πάντως είχαν ενστάσεις κάτοικοι και ιδιοκτήτες παρακείμενων στην περιοχή και μάλιστα δεν αποκλείεται να προσφύγουν και στο Συμβούλιο της Επικρατείας όταν επικυρωθεί.

Θυμίζουμε ότι στην υφιστάμενη κατάσταση ο κλάδος εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας του ΒΟΑΚ προς Αγ. Νικόλαο έχει κατασκευαστεί 600μ ανατολικότερα σε σχέση με την αδειοδοτημένη μελέτη !

Από την έξοδο αυτή εισέρχονται σε παράπλευρο δρόμο ο οποίος εξυπηρετεί τη μετάβαση, προς το ΚΤΕΟ και ταυτόχρονα προς τον επαρχιακό δρόμο Ελιά-Επισκοπή καθώς και τη μετάβαση στις παρόδιες οικείες και μέσω υφιστάμενης κάτω διάβασης με αναστροφή πορείας .

 Επίσης, ο κλάδος εισόδου στο ΒΟΑΚ προς Αγ. Νικόλαο δεν έχει κατασκευαστεί οπότε τα οχήματα που κατευθύνονται προς Αγ. Νικόλαο εισέρχονται απευθείας στον ΒΟΑΚ !

Στην εγκεκριμένη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων προτεινόταν η έξοδος από ΒΟΑΚ με κατασκευή παράπλερου κλάδου ,  Ελιά- Επισκοπή- και είσοδος στον ΒΟΑΚ με τον κλάδο Β-Β , στη θέση του ΚΤΕΟ δεν προβλεπόταν κάποια σύνδεση).

Με την προτεινόμενη μελέτη προτείνεται:

 α) κατάργηση της εξόδου από τον ΒΟΑΚ με κατεύθυνση προς Αγ.Νικόλαο 

β) σχεδίαση μονόιχνου κλάδου εξόδου SRR1 ο οποίος 

οδηγεί απευθείας προς τον επαρχιακό δρόμο Ελιά-Επισκοπή 

γ) δημιουργείται ράμπα εισόδου-κλάδος 2Α 

με κατεύθυνση προς Αγ. Νικόλαο, 

δ) βελτίωση γεωμετρικών στοιχείων του παράπλευρου δρόμου ε)ομαλή σύνδεση ΚΤΕΟ με ΒΟΑΚ με λωρίδα επιτάχυνσης και 

στ) διάνοιξη σύνδεσης με ιερό Ναό νοτίως.



Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ