ΚΡΗΤΗ
Δικάζεται ο 40χρονος γονέας για την κουτουλιά στον εκπαιδευτικό
Αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της πρόκλησης σωματικής βλάβης, της εξύβρισης και της απειλής σε βάρος του εκπαιδευτικού.
SHARE:
Για το μεσημέρι της Τετάρτης αναβλήθηκε η δίκη του 40χρονου γονέα μαθητή του 2ου Γυμνασίου Ελευθερίου Βενιζέλου, που φέρεται ότι βιαιοπράγησε σε βάρος καθηγητή του σχολείου, όταν το θύμα της επίθεσης δεν επέτρεψε στο παιδί του κατηγορουμένου να μπει στο σχολείο, χωρίς τη μάσκα προστασίας από τον κορωνοϊό (Δείτε ΕΔΩ).
Ο 40χρονος, που αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της πρόκλησης σωματικής βλάβης, της εξύβρισης και της απειλής σε βάρος του εκπαιδευτικού, οδηγήθηκε να δικαστεί με τη διαδικασία του αυτοφώρου, ωστόσο ζήτησε και πήρε αναβολή από το μονομελές πλημμελειοδικείο Χανίων.
Στο χώρο των δικαστηρίων βρέθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Χανίων, Γιάννης Κυριακάκης, που, μιλώντας στους δημοσιογράφους ζήτησε την τιμωρία του κατηγορουμένου, εκφράζοντας παράλληλα τη συμπαράσταση της εκπαιδευτικής κοινότητας προς το θύμα της επίθεσης.
Όπως ανέφερε, «ένας συνάδελφός μας χτυπήθηκε στην προσπάθειά του να κάνει τη δουλειά του».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ το περιστατικό βίας είναι το τρίτο σε βάρος εκπαιδευτικού τα τελευταία χρόνια στα Χανιά.
Ανακοίνωση του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Κρήτης
"H επίθεση στο πρόσωπο του καθηγητή του 2ου Γυμνασίου Ελ. Βενιζέλου Χανίων από γονέα για το θέμα της μάσκας είναι μια επίθεση που προσβάλλει σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα. Αφενός αυτή η πράξη βίας και απαξίας εναντίον του συναδέλφου μας κηλιδώνει την τιμή και την υπόληψη όλων μας, και αφετέρου σκοτεινιάζει το βλέμμα μας και αμβλύνει το χαμόγελο στα πρόσωπα μας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Η διάθεση εκ μέρους του γονέα μη συμμόρφωσης στους νόμους του κράτους που έχει την ευθύνη της δημόσιας υγείας και η συνακόλουθη άσκηση λεκτικής και σωματικής βίας στον παιδαγωγό που τους εφαρμόζει με την ιδιότητα του δημόσιου λειτουργού -μπροστά στα μάτια του παιδιού του μάλιστα- εξεγείρει το κοινό αίσθημα, διαστρεβλώνει την οπτική του παιδιού για τα πράγματα και δυναμιτίζει τη σχέση του με τη μάθηση και τον κόσμο".
*Φωτογραφία από parakritika.gr