Αυτό είναι το σχέδιο για τον ΒΟΑΚ!

Ποιος ειναι ο μπούσουλας που θα πάρουν στα χέρια τους οι κατασκευαστικές εταιρείες

Ο κύβος ερρίφθη. Την «τελική λύση» για το σχέδιο προώθησης του Βόρειου Οδικού Άξονα θα ανακοινώσει τις επόμενες ημέρες από το Ηράκλειο ο υπουργός Υποδομών κ.Σπίρτζης. Το σχέδιο συμφωνήθηκε τόσο σε επίπεδο πολιτικών στελεχών όσο και υπηρεσιακών παραγόντων και στο οποίο έχουν ήδη γίνει κοινωνοί τόσο οι τοπικοί βουλευτές όσο και ο περιφερειάρχης Κρήτης Στ.Αρναουτάκης στη συνάντηση πουν είχαν στην Αθήνα.

Οπως αποκάλυψε χθες  η Πατρίς ο υπουργός κ.Σπίρτζης και ο γενικός γραμματέας κ.Δέδες έχουν πειστεί ότι η μόνη λύση για να προωθηθεί ο ΒΟΑΚ τα επόμενα χρόνια είναι να πάρει όλο το παιγνίδι στα χέρια του το υπουργείο- κι αυτό θα γίνει άμεσα με τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή- και να το δημοπρατήσει  με τη λογική της προεπιλογής της εταιρείας και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η δεύτερη φάση της οικονομικής προσφοράς.

Με την τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή το υπουργείο αφαιρεί όλες τις αρμοδιότητες από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης για να μπορέσει να δημοπρατήσει εκείνο το έργο έχοντας ως μπούσουλα την προωθητική μελέτη Τολιόλου που αφορά το τμήμα από τα Χανιά μέχρι Ηράκλειο (με 27% νέα χάραξη). Με το δεδομένο ότι σε λίγες μέρες θα τελειώσει και η αντίστοιχη μελέτη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο το υπουργείο θεωρεί ότι θα έχει τον μπούσουλα βάσει του οποίου θα μπορέσει να δημοπρατήσει και να πάει στην προεπιλογή του αναδόχου. Αυτή ήταν και η πρόταση τόσο του ΟΑΚ όσο και του κ.Αρναουτάκη που είχαν στείλει επιστολή στο υπουργείο για το θέμα του ΒΟΑΚ.

Στη συνάντηση που έγινε στην Αθήνα ειπώθηκαν πολλά. Υπήρξε και ένταση. Ο κ.Βαρδάκης ,ως βουλευτής, απαίτησε λύση, ο κ.Αρναουτάκης ζήτησε να ανοίξουν όλα τα χαρτιά. Και οι δύο φαίνεται ότι έφυγαν ικανοποιημένοι, αλλά κρατούν επιφυλάξεις περιμένοντας τις τελικές ανακοινώσεις που θα κάνει ο Σπίρτζης.

Το σχέδιο και η…μακέτα

«Ο μπούσουλας αυτός είναι η λύση και η απάντηση» λένε από το υπουργείο και θεωρούν ότι με 1,9 δις το έργο μπορεί να υλοποιηθεί. Κι ετσι απαντούν ότι με κατάλληλες κινήσεις, στενή παρακολούθηση και με τη βοήθεια του τεχνικού, οικονομικού και νομικού συμβούλου που μπήκαν τώρα στο έργο μπορεί να τρέξει.

Ωστόσο, στελέχη του κατασκευαστικού κλάδου θεωρούν ότι «ούτε καν ως μακέτα δεν νοείται στην παρούσα φάση» το έργο όπως έγραψε το cretalive.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ