ΚΡΗΤΗ
Ανοιχτό το ενδεχόμενο τρένου προς το νέο αεροδρόμιο;
Δεν προσκρούει στις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού, λένε στελέχη του Υπουργείου Υποδομών
Μπορεί ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Γ.Καραγιάννης να έχει αποκλείσει την πιθανότητα διερεύνησης της δυνατότητας σύνδεσης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι με μέσο σταθερής τροχιάς, ωστόσο η απάντηση στελεχών του υπουργείου σε κοινοβουλευτική παρέμβαση του αν. Τομεάρχη Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτή Ηρακλείου, Χάρη Μαμουλάκη ανοίγουν "παραθυράκι", καθώς όπως σημειώνεται "η κατασκευή μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το λιμάνι Ηρακλείου και τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης δεν έρχεται σε αντίθεση με τις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού".
«Αυτή η κυβέρνηση μας έχει συνηθίσει σε φαινόμενα ασυνεννοησίας και επιτελικού μπάχαλου» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Η τελευταία απάντηση των υπηρεσιακών στελεχών της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, αφήνει ανοικτό ένα ενδεχόμενο που απέκλειε μετά βδελυγμίας η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Και αποδεικνύει ότι αυτό που μετ’ επιτάσεως απαιτεί η τοπική κοινωνία και ζητάμε με παρεμβάσεις στη Βουλή εδώ και τρία χρόνια, η μελέτη για την δημιουργία μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το Ηράκλειο και όχι μόνο, δεν έρχεται σε αντίθεση με τις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού και μπορεί να υλοποιηθεί.
Πρόθεσή μας είναι να επανέρθουμε στο θέμα, αναμένοντας με ενδιαφέρον τη νέα θέση του Υπουργού. Για να αποκαλυφθεί και τι τελικά ισχύει, ποιος έχει δίκιο και ποιος κρύβεται πίσω από στείρες αρνήσεις. Αλλά και το γιατί κρύβεται.».
Ωστόσο με την τελευταία απάντηση σε σχετική Αναφορά του Χάρη Μαμουλάκη, με την συνυπογραφή των Βουλευτών Σωκράτη Βαρδάκη και Νίκου Ηγουμενίδη, με το υπόμνημα του Δήμου Μινώα Πεδιάδας, η αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών – αφού κάνει αναφορά στο Περιφερειακό Σχέδιο Κρήτης και το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο – τονίζει ότι ένα μέσο σταθερλης τροχιάς δεν προσκρούει στις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού.
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη την απάντηση του Υπουργείου
Δείτε επίσης:
Ένα τρένο για το νέο αεροδρόμιο Καστελίου
Στη Βουλή η πρόταση Μαμουλάκη για τη δημιουργία Προαστιακού στο Ηράκλειο
Προαστιακός Ηρακλείου: Αν όχι τώρα, πότε;
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη