ΚΡΗΤΗ
Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Ιεράπετρας: Το Υπουργείο αδιαφορεί για την υγεία παιδιών και εκπαιδευτικών
"Με δύο μάσκες πάνινες κι ένα παγουρίνο…ξορκίζουμε τον κορωνοϊό!!!" αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση"
SHARE:
Η ανακοίνωση:
"Η σχολική χρονιά ξεκινάει στις 14 Σεπτεμβρίου, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Ενώ η επιστημονική κοινότητα θέτει ως απαράβατο όρο το τρίπτυχο μάσκες-αποστάσεις-υγειονομικοί κανόνες, το ΥΠΑΙΘ έχει δικά του συμπεράσματα:
Αν οι μαθητές φοράνε μάσκες, τότε δεν χρειάζονται αποστάσεις…
Ενώ σε ένα κατάστημα ή μια τράπεζα μπαίνουν 2-10 άτομα (ανάλογα με τα τετραγωνικά), στο δημόσιο σχολείο χωράνε μια χαρά 25 μαθητές σε 30 τετραγωνικά. Και μάλιστα το μεσημέρι, θα τρώνε χωρίς μάσκα μαθητές από τουλάχιστον 2 ή 3 τμήματα, με εκπαιδευτικούς που λίγο πριν βρίσκονταν σε άλλο τμήμα και σε θρανία που λίγο πριν κάθονταν άλλοι μαθητές…
Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο από ανθρώπους που δεν έχουν περάσει ούτε έξω από ένα δημόσιο σχολείο.
Η κυβέρνηση με μια πρωτοφανή επίδειξη κυνισμού, θέτει σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονιών. Για να συγκαλύψει τις πολιτικές της ευθύνες επιστρατεύει μια σειρά από ψεύδη, που αναμεταδίδονται από τα φιλικά της ΜΜΕ με στόχο να εξαπατήσουν την κοινωνία!
Ψέμα 1ο: Τα σχολεία δεν άνοιξαν στις 7 αλλά στις 14 Σεπτεμβρίου, «επειδή οι γονείς δεν επέστρεψαν έγκαιρα από τις διακοπές τους».
Στην πραγματικότητα, τα σχολεία δεν άνοιξαν ακόμη επειδή η κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας και οι διοικητικοί του μηχανισμοί είναι εντελώς ανέτοιμοι (διορισμοί, τοποθετήσεις, προσλήψεις αναπληρωτών, διανομή μασκών και υγειονομικού υλικού κλπ.).
Ψέμα 2ο: «Ο μέσος όρος των μαθητών ανά τμήμα είναι 17»!
Στην πραγματικότητα, το 61% των μαθητών των δημοτικών σχολείων της χώρας φοιτά σε τμήματα με αριθμό μαθητών μεγαλύτερο των 17, στα δε αστικά κέντρα, συντριπτική πλειοψηφία είναι τα 25αρια τμήματα!
Ψέμα 3ο: Η φανταστική τάξη του «ειδικού» κ. Μαγιορκίνη (με την εξωπραγματική διάταξη, 16 θρανία σε σχήμα μακρόστενο 8 ζευγαριών θρανίων!) με τη μαγική ιδιότητα να διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο μετάδοσης του ιού είτε 15 μαθητές που κάθονται ανά ένας είτε 25 μαθητές που κάθονται ανά δύο στο ίδιο θρανίο!!!
Ψέμα 4ο: «Λύσαμε το πρόβλημα καθαρισμού των σχολείων».
Στην πραγματικότητα για πολλά σχολεία δεν έχει διασφαλιστεί η μόνιμη και διαρκής παρουσία καθαριστών/στριών και υπάρχει ανοιχτή παραδοχή από πολλούς Δήμους ότι ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ το προσωπικό! Και..το ερώτημα Πότε Θα Έρθουν Οι Καθαρίστριες/ες στα Σχολεία; ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ!
Ψέμα 5ο: «Έχουν δοθεί 75.000 υπολογιστές στα σχολεία». Αλήθεια, ποια σχολεία έχουν πάρει αυτούς τους υπολογιστές;
Ψέμα 6ο: «Η τάξη είναι σταθερή ομάδα», «κοινωνική φουσκάλα ή φούσκα»!!!
Προφανώς για τους αυτοαποκαλούμενους ειδικούς, δεν υπάρχει ολοήμερο, τουαλέτες, διαλείμματα (που είναι πρακτικά αδύνατον να γίνονται εκ περιτροπής), εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που μπαίνουν σε όλα τα τμήματα και πηγαίνουν σε 4 διαφορετικά σχολεία...
Ψέμα 7ο: «Υπάρχει πλήρης κάλυψη υγειονομικού υλικού». Μιλάμε για τις δύο μάσκες και το περίφημο παγουρίνο. Άντε και λίγο αντισηπτικό.
Ψέμα 8ο: «Έχουν δοθεί οι απαραίτητες οδηγίες». Στην πραγματικότητα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σαφές και εφαρμόσιμο πρωτόκολλο για τη διαχείριση κρουσμάτων.
Οι όροι ανοίγματος των σχολείων που επιχειρεί να επιβάλλει η κυβέρνηση
αποτελούν μια εκπαιδευτική εκδοχή της πολιτικής της ανοσίας της αγέλης.
Το Υπουργείο Παιδείας ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ για την υγεία εκπαιδευτικών μαθητών και γονέων!
Εκπαιδευτικοί και γονείς, να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Να διεκδικήσουμε αδιαπραγμάτευτα:
- Ολιγομελή τμήματα - Μέχρι 15 παιδιά στο τμήμα. Λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση. Να διατεθεί κάθε διαθέσιμος κατάλληλος χώρος από το δημόσιο και την τοπική αυτοδιοίκηση.
- Προσλήψεις μόνιμων και επαρκών καθαριστών/στριών – υπεύθυνων καθαριότητας για όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου. Να έρθουν ΤΩΡΑ σε όλα τα σχολεία!
- Δωρεάν Υγειονομικό υλικό (μάσκες, αντισηπτικά, θερμόμετρα), διαγνωστικά τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
- Όταν διαπιστώνεται κρούσμα να κλείνει όλο το σχολείο (και όχι μόνο το τμήμα) για να γίνουν διαγνωστικά τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες.
- Σαφές και εφαρμόσιμο πρωτόκολλο αντιμετώπισης κρουσμάτων.
- Νοσηλευτές/τριες σε όλα τα σχολεία ΤΩΡΑ!
- Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά. ΚΑΙ τα κενά του Ολοήμερου ΚΑΙ τα κενά των συναδέλφων που παίρνουν ειδική άδεια, για τα οποία κενά υπάρχει πλήρης αδιαφορία από το Υπουργείο.