Ένα απίστευτο αλαλούμ με φουσκωμένους λογαριασμούς που ήλθαν σε καταναλωτές της ΔΕΥΑΗ, αρχές καλοκαιριού και που οι πολίτες αναγκάστηκαν να πληρώσουν, αναδεικνύει το έγγραφο που σας αποκαλύπτουμε, καθώς η δημοτική επιχείρηση τους "παίρνει πίσω" και ζητά από τους λήπτες τους να μην τους λάβουν υπόψη!
Ο φουσκωμένος λογαριασμός ήταν εκκαθαριστικός με το ποσό των 343,18 ευρώ (εκεί που ο λογαριασμός ήταν της τάξης των 20-25 ευρώ) και ο συμπολίτης μας κλήθηκε να τον πληρώσει καθώς η ημερομηνία πληρωμής έληγε στις 16 Οκτωβρίου.
Ο κάτοχος του λογαριασμού απευθύνθηκε στη ΔΕΥΑΗ και ενημερώθηκε πως δεν είχε πρόβλημα ο λογαριασμός, προέκυπτε λόγω αλλαγής ρολογιών ( τα έξυπνα ρολόγια που έχουν αρχίσει να τοποθετηθούν ) και έπρεπε να τον πληρώσει!
Ο επίμαχος "φουσκωμένος" λογαριασμός
Ένα μήνα μετά με το έγγραφο που αποκαλύπτει το Cretalive η ΔΕΥΑΗ έρχεται να ενημερώσει πως ο λογαριασμός εκδόθηκε εκ παραδρομής και ζητά από τον καταναλωτή να τον αγνοήσει και αν τον έχει πληρώσει τα χρήματα θα εκπέσουν από τον επόμενο λογαριασμό!
Η επιστολή - "συγνώμη" της Δημοτικής Επιχείρησης
Τα ερωτήματα είναι πολλά: τι ακριβώς συνέβη;
Υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα έκδοσης λογαριασμών της ΔΕΥΑΗ και πόσους αφορά;
Και βέβαια όσοι ανυποψίαστοι πήγαν και πλήρωσαν τους φουσκωμένους λογαριασμούς θα δεχτούν κι εκείνοι επιστολή για εκ παραδρομής έκδοση ή λογαριασμού ή μόνον όσοι απευθύνθηκαν στη δημοτική εταιρεία;
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο