ΚΟΣΜΟΣ
Το Twitter δοκιμάζει την προσθήκη επιλογής για dislike
Ό,τι δοκίμασε και απέρριψε το Facebook το 2018, επαναφέρει στο προσκήνιο το Twitter, με τη δοκιμή της επιλογής dislike στα posts που κάνουν επιλεγμένοι χρήστες. Τι εξήγησε η πλατφόρμα.
SHARE:
Xρήστης του Twitter αποκάλυψε πριν λίγες ώρες πως η εφαρμογή εμφάνισε επιλογή dislike. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, διευκρίνισε ότι χρησιμοποιούσε την iOS BETA έκδοση του app. Επειδή δεν είστε υποχρεωμένοι να γνωρίζετε, τα betas είναι τα τεστ που κάνουν οι τεχνολογικές εταιρίες για να αποφασίσουν αν θέλουν να προβούν ή όχι σε μια αλλαγή στις εφαρμογές τους. Δηλαδή, επιλέγουν ένα περιορισμένοι αριθμό χρηστών, στους οποίους εμφανίζουν τη νέα ιδέα προς δοκιμή -χωρίς να φαίνεται κάτι δημόσια.
HOLY SH—-
— Nicholas Iglehart (@iglehart97) July 21, 2021
Twitter has added a dislike button!!!@ThisIsNoahEvans @wongmjane @9to5mac pic.twitter.com/1Zm7TDlF2u
Το Twitter απάντησε αμέσως στον Nicholas (τον πληροφοριοδότη) πως η επιλογή που βρήκε είναι μέρος του πειράματος που κάνει για να καταλήξει στο αν θα δώσει την option του 'upvote or downvote'. Δηλαδή, της ψήφισης και της καταψήφισης. Από ό,τι φαίνεται, οι ιθύνοντες του Twitter έχουν αποφασίσει να αποφύγουν τη λέξη dislike, παρ' όλα αυτά αυτό σκέφτονται να προσφέρουν στο λαό. Εξήγησαν ότι "κάνουμε το τεστ και για να καταλάβουμε καλύτερα τους τύπους των απαντήσεων που βρίσκετε σχετικές, σε μια συζήτηση, ώστε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας δείχνουμε περισσότερες από αυτές". Πώς; Όλα θα κρίνονται από τις ψήφους. Τα ποστ με τις περισσότερες θετικές (το thumbs up ή αν προτιμάτε το upvote) θα εμφανίζονται πιο πάνω, αφού θα έχει γίνει ξεκάθαρο πως έχουν μεγαλύτερη σημασία για τη σχετική συζήτηση. Προφανώς και η μεγαλύτερη φοβία του Twitter είναι το ενδεχόμενο κατάχρησης του downvote/dislike.
Για την ιστορία, το Facebook είχε κάνει ανάλογη δοκιμή το 2017, αλλά δεν προχώρησε ποτέ στην προσθήκη του thumbs down/downvote/dislike (όπως θέλετε πείτε το, στο τέλος της ημέρας είναι το ίδιο πράγμα). Ένα χρόνο μετά απέρριψε την προοπτική αυτή, εξηγώντας πως διαπιστώθηκε έντονος αρνητικός αντίκτυπος -που ενδεχομένως να απομάκρυνε χρήστες, μεταξύ των οποίων μπορεί να ήταν και celebrities και άρα να έχανε και διαφημίσεις. Εξ ου και προχώρησε στο να προσφέρει επιλογές αντίδρασης με emojis.