ΚΟΣΜΟΣ

Τα social media, η τεχνητή νοημοσύνη και η παραπληροφόρηση ο μεγάλος φόβος στις εκλογές των ΗΠΑ

Το μεγάλο πρόβλημα και ο φόβος ότι δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί.

amerikanikes ekloges hpa
Photo Credits: @APE-MPE

Εν μέσω των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ ο φόβος πάντα κυριαρχεί. Τα τελευταία χρόνια έρχεται να προστεθεί και αυτός της τεχνολογίας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram της Meta, το TikTok, το X (πρώην twitter) και το YouTube βρίσκονται υπό πίεση για να χειριστούν την παραπληροφόρηση, φαινόμενο που γιγαντώνεται σε πολλά επίπεδα.

Η Meta Platforms, μητρική εταιρεία που ελέγχει ουσιαστικά τρία μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποστηρίζει ότι έχει επενδύσει περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια δολάρια για την ασφάλεια των δεδομένων και των αναρτήσεων, γενικά για θέματα που αφορούν εκλογικές διαδικασίες.

Περισσότεροι από 40.000 άνθρωποι εργάζονται στις προσπάθειες της Meta Platforms για την ασφάλεια περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικών με τις εκλογές, και η εταιρεία λέει ότι συνεργάζεται με 11 ανεξάρτητους εταίρους ελέγχου δεδομένων στις ΗΠΑ. Σε αυτούς τους εταίρους περιλαμβάνουν το PolitiFact, το Reuters και το USA Today. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Meta δεν συνεργάζεται με το Associated Press φέτος, όπως είπε στο CNBC εκπρόσωπος του AP καθώς «η συμφωνία ελέγχου δεδομένων του πρακτορείου ειδήσεων με τη Meta έληξε τον Ιανουάριο».

Η εταιρεία κατήργησε επίσης ένα εργαλείο ελέγχου γεγονότων που θα επέτρεπε σε ειδησεογραφικές υπηρεσίες όπως το Reuters, καθώς και σε αξιόπιστους εμπειρογνώμονες, να προσθέσουν σχόλια στην κορυφή των αμφισβητήσιμων άρθρων ως τρόπο επαλήθευσης της αξιοπιστίας τους, μια αλλαγή που ανέφερε το CNBC από πέρυσι. Αυτή η κατάργηση ήρθε ως μέρος των προσπαθειών μείωσης του κόστους που ξεκίνησαν στην εταιρεία από το 2022.

Glomex Video

Στο Facebook και στο Instagram, η Meta είπε ότι προσθέτει ετικέτες ελέγχου δεδομένων σε προεκλογικό περιεχόμενο. Η εμβέλεια των αναρτήσεων που κρίνονται ψευδείς, τροποποιημένες ή εν μέρει ψευδείς από ελεγκτές γεγονότων θα μειωθεί.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί επίσης ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής για να συνδέσει τους χρήστες με πληροφορίες σχετικά με την εγγραφή ψηφοφόρων. Εάν οι χρήστες αναζητήσουν κάτι που σχετίζεται με τις εκλογές, θα βλέπουν συνδέσμους προς επίσημες πληροφορίες σχετικά με το πώς, πότε και πού να ψηφίσουν, ανακοίνωσε η Meta. Η εταιρεία δημιούργησε ένα επίσημο Κέντρο Πληροφοριών Ψηφοφορίας που είναι είναι ενεργό στο Facebook.

Το περιεχόμενο που παραβιάζει τις πολιτικές της Meta, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων που προωθούν εκλογική βία, παρέμβαση ψηφοφόρων και παραπληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο ψηφοφορίας, θα αφαιρεθεί, ανέφερε η εταιρεία.

Η εταιρεία είπε ακόμη ότι τοποθετεί ορατά υδατογραφήματα σε περιεχόμενο που δημιουργείται με τη λειτουργία Meta AI, καθώς και αόρατα υδατογραφήματα που θα ενσωματωθούν στα αρχεία εικόνας. Εάν η Meta προσδιορίσει ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη παρουσιάζει «ιδιαίτερα υψηλό κίνδυνο υλικής εξαπάτησης του κοινού», θα μπορούσε να προσθέσει μια ακόμα πιο εμφανή ετικέτα.

Η Meta επιτρέπει την πολιτική διαφήμιση στις πλατφόρμες της, αλλά απαγορεύει διαφημίσεις που περιέχουν πρώιμους ισχυρισμούς νίκης, διαφημίσεις που υπονομεύουν τη νομιμότητα των εκλογών ή διαφημίσεις που αποθαρρύνουν τους Αμερικανούς να ψηφίσουν. Η εταιρεία αποκλείει επίσης νέες διαφημίσεις εκλογικών, πολιτικών και κοινωνικών θεμάτων κατά την τελευταία εβδομάδα πριν από την ημέρα των εκλογών. Θυμίζουμε πως η Meta ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι η περίοδος περιορισμού θα παραταθεί «μέχρι αργότερα αυτήν την εβδομάδα».

Επίσης, το γνωστό σε όλους μας TikTok ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο ότι πρόκειται να επενδύσει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια στην εμπιστοσύνη και την ασφάλεια φέτος, η οποία περιλαμβάνει την εκλογική ακεραιότητα.

Το TikTok λέει επίσης ότι δεν επιτρέπει τη διάδοση παραπλανητικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο περιλαμβάνει απεικονίσεις δημοσίων προσώπων που υποστηρίζουν συγκεκριμένες πολιτικές απόψεις. Οι δημιουργοί του TikTok πρέπει επίσης να επισημαίνουν το ρεαλιστικό περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη και η εταιρεία ξεκίνησε ένα εργαλείο για να βοηθήσει.

Η εταιρεία δεν επιτρέπει την πολιτική διαφήμιση και οι πολιτικοί και τα πολιτικά κόμματα δεν μπορούν να βγάλουν χρήματα από τους λογαριασμούς τους στο TikTok.

Επιπλέον, το TikTok είπε ότι εργάζεται για τον εντοπισμό κρυφών προσπαθειών επιρροής στην πλατφόρμα.

Glomex Video

Η παρουσία του Μασκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το Χ συνεργάζεται ενεργά με εκλογικούς αξιωματούχους, στελέχη των προεκλογικών εκστρατειών, υπηρεσίες επιβολής του νόμου και υπηρεσίες ασφαλείας, ανέφερε η ομάδα παγκόσμιας κυβερνητικών υποθέσεων της εταιρείας σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στην πλατφόρμα τον Σεπτέμβριο.

Η ομάδα ασφαλείας της εταιρείας παρακολουθεί προληπτικά τη δραστηριότητα στο X για να ανιχνεύσει ανεπιθύμητους και παραπλανητικούς λογαριασμούς, ανέφερε το άρθρο, και θα συνεχίσει να βασίζεται στις υποβολές των Σημειώσεων Κοινότητας για να διορθώσει ή να προσθέσει περιεχόμενο σε αναρτήσεις που περιέχουν παραπληροφόρηση.

Μία σημαντική σημείωση που έχει τη σημασία της: Ο Μασκ είναι ένθερμος υποστηρικτής του Τραμπ, δωρίζοντας εκατομμύρια δολάρια σε οργανώσεις που υποστηρίζουν τον υποψήφιο των Ρεπουμπλικάνων και εμφανίζονταν στο πλευρό του στην προεκλογική εκστρατεία. Αναρτώντας δεκάδες δημοσιεύσεις την ημέρα στο X, ο Μασκ ενισχύει τακτικά ψευδείς εκλογικές πληροφορίες στους περισσότερους από 200 εκατομμύρια ακολούθους του. Υποστήριξε ψευδώς ότι οι Δημοκρατικοί προσπαθούν να «εισάγουν» ψηφοφόρους στις ΗΠΑ, για παράδειγμα.

Οσον αφορά στο YouTube, όπως φρόντισε να ενημερώσει καταπολεμά την εκλογική παραπληροφόρηση που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη και παρουσίασε νέες δυνατότητες για να «συνδέσει τους ψηφοφόρους με τις πληροφορίες και το πλαίσιο που χρειάζονται για να παραμείνουν ενημερωμένοι».

Καθώς οι κάλπες θα αρχίσουν να κλείνουν, το YouTube θα προσθέσει περιεχόμενο σχετικά με τα αποτελέσματα των εκλογών, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων για παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, κάτω από βίντεο και στην κορυφή των αναζητήσεων που σχετίζονται με τις εκλογές. Η εταιρεία θα σταματήσει επίσης προσωρινά τις διαφημίσεις που σχετίζονται με τις εκλογές μόλις κλείσουν οι τελευταίες κάλπες.

Το YouTube θα αφαιρέσει περιεχόμενο σχετικό με τις εκλογές που παραβιάζει τις καθιερωμένες οδηγίες του, συμπεριλαμβανομένων βίντεο που παραπλανούν τους ψηφοφόρους, ενθαρρύνουν παρεμβάσεις, υποκινούν τη βία, προωθούν θεωρίες συνωμοσίας ή απειλούν τους εκλογικούς υπαλλήλους. Επίσης προσθέτει μια ετικέτα στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη στην πλατφόρμα και προσθέτει «μια πιο σημαντική ετικέτα» σε συνθετικό περιεχόμενο σχετικά με ευαίσθητα θέματα όπως οι εκλογές. Τα βίντεο με περιεχόμενο που δημιουργείται από AI μπορούν επίσης να αφαιρεθούν εάν παραβιάζουν τις οδηγίες του YouTube.

Πηγή: OT.gr
 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση