Νέα παράνοια των social media: Οι Ισπανοί αναζητούν ταίρι με την μέθοδο του ανανά

Newsroom
Newsroom

Πώς επωφελείται αλυσίδα σούπερ μάρκετ - Το «τελετουργικό» που εκνευρίζει και ταλαιπωρεί τους εργαζομένους

Ο εικονικός κόσμος «μπορεί να καθορίσει την κοινωνική συμπεριφορά και να μετατρέψει τους χρήστες σε φερέφωνα  ή δωρεάν διαφημιστές», σχολιάζει η Susana Quadrado στην εφημερίδα La Vanguardia, ορμωμενη από την νέα παράνοια  που γεννήθηκε από τα social media – κυρίως από το TikTok, έχει επίκεντρο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ για αρχή – και που ανθεί  στην Ισπανία.

Αδέσμευτοι και αδέσμευτες, ενθαρρύνονται να αναζητήσουν υποψήφιους συντρόφους σε σούπερ μάρκετ με τη βοήθεια ανανάδων, προκαλώντας χάος και εκνευρισμό στους υπαλλήλους.

Στην πόλη Μπιλμπάο της βόρειας Ισπανίας, η αστυνομία  κλήθηκε από τους εργαζόμενους όταν ένα πλήθος από φιλόδοξους εργένηδες πλημμύρισε ένα κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Mercadona, που προφανώς επωφελείται από την δημοσιότητα, αν και διευκρινίζει πως «η τάση «δεν ξεκίνησε από εμάς, προέκυψε αυθόρμητα».

Ωστόσο δεν παρέλειψε, στον επίσημο λογαριασμό της στο TikTok να δημοσιεύσει μια φωτογραφία με έναν ανανά και τη λεζάντα: «Ο ανανάς στο ράφι της Mercadona περιμένει να βρεις το ταίρι σου».

Το «τελετουργικό»

Οι  singles έχουν στραφεί στα υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, όπου υποστηρίζεται ότι μπορούν να βρουν το έρωτα τα επισκεφθούν μεταξύ 7μμ και 8μμ και βάλουν έναν ανανά ανάποδα στο καρότσι τους.

Στη συνέχεια, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να πάνε στο διάδρομο του κρασιού για να βρουν άλλους με τον ίδιο καρπό στην ίδια θέση.

Αν τους αρέσει κάποιος, χτυπούν το καροτσάκι τους πάνω στο δικό του, δείχνοντας ότι ενδιαφέρονται να συνομιλήσουν μαζί του. Αν το συναίσθημα είναι αμοιβαίο, η «απάντηση» δίνεται επίσης με ένα χτύπημα στο καροτσάκι ή απλώς οι δύο ενδιαφερόμενοι αρχίζουν να μιλούν.

Ορισμένοι που έχουν εμπλακεί στην νέα τρέλα του TikTok έχουν αναρτήσει ακόμη και βίντεο με τις εμπειρίες τους.

Την νύφη πληρώνουν οι υπάλληλοι

Στη Μαδρίτη, υπήρξαν αναφορές για ομάδες εφήβων που σπρώχνουν καρότσια γύρω από τα καταστήματα το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα.

Την νύφη πληρώνουν οι υπάλληλοι της εταιρείας, που στο κλεισιμο είναι υποχρεωμένοι να  μαζεύουν τους ανανάδες που δεν αγοράστηκαν.

Ένα βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας, έδειχνε έναν εργαζόμενο να σπρώχνει κουτιά με τα φρούτα μακριά από τα ράφια και προς μια αποθήκη καθώς πλησίαζε η 7 το απόγευμα.

Πηγή: naftemporiki.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ