Μισό δισ. δολάρια στο Snapchat δινει κολοσσός των αμερικανικών ΜΜΕ

Πρόκειται για την εταιρεία πίσω από το Snapchat, την εφαρμογή επικοινωνίας με μηνύματα που αυτοκαταστρέφονται αφού τα διαβάσει ο παραλήπτης τους.

H NBCUniversal, ο πολυεθνικός κολοσσός της Comcast που περιλαμβάνει το NBC ένα από τα τρία μεγαλύτερα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα, το στούντιο κινηματογραφικών ταινιών Universal Studios και πλήθος πάρκων ψυχαγωγίας ανά τον κόσμο, επενδύει μισό δισεκατομμύριο δολάριο στην Snap Inc., την εταιρεία πίσω από το Snapchat, την εφαρμογή επικοινωνίας με μηνύματα που αυτοκαταστρέφονται αφού τα διαβάσει ο παραλήπτης τους. Η επένδυση έγινε με τη συμμετοχή στην αρχική δημόσια προσφορά μετοχών της εταιρείας, με σκοπό την συγκέντωση 3,4 δισ. δολαρίων.

Η επένδυση θεωρείται σκόπιμη, αφού μέσω του Snapchat η NBCUniversal θα προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στο νεανικό κοινό, ερμηνεύουν αναλυτές στο Reuters. 

Εξάλλου, η εταιρεία ήδη αξιοποιεί το μέσο προς αυτό το σκοπό, με σκοπό να εντείνει το ενδιαφέρον για τα ψυχαγωγικά προγράμματα και τις εκπομπές του δικτύου της και τις ταινίες της με περιεχόμενο που θα παίρνει τη μορφή ροής μηνυμάτων στο Snapchat (όπως έχει ήδη κάνει με το Ε! News Showdown στην ενότητα Discover).

Η NBCUniversal, όπως και άλλα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, έχει επενδύσει ανάλογα ποσά και σε άλλα ψηφιακά μέσα τους τελευταίους 18 μήνες, σημειώνει το Reuters -400 εκατομμύρια δολάρια στο Buzzfeed και 200 εκατομμύρια δολάρια στην Vox Media που χειρίζεται τα ειδησεογραφικά The Verge και ReCode.


Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ