ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Επιβάτης επιχείρησε να ανοίξει πόρτα αεροπλάνου στα 30.000 πόδια
Κατέληξε δεμένος με ταινία
Ταξιδιώτες έδεσαν με κολλητική ταινία έναν επιβάτη, ο οποίος κατά την διάρκεια της πτήσης, πήγε να ανοίξει την πόρτα του αεροπλάνου. Το συμβάν αυτό σημειώθηκε στην πτήση της American Airlines από το Μιλγουόκι προς το Ντάλας - Φορτ Γουόρθ.
Συγκεκριμένα, ο επιβάτης είπε σε μια αεροσυνοδό ότι ήθελε «να βγει από το αεροσκάφος τώρα», σύμφωνα με την έκθεση του Τμήματος Δημόσιας Ασφάλειας του Διεθνούς Αεροδρομίου Ντάλας Φορτ Γουόρθ. Κατόπιν τούτου, ο άνδρας φαινόταν όλο και πιο ταραγμένος και η κατάσταση ήταν όλο και πιο τεταμένη, με αποτέλεσμα η αεροσυνοδός να κάνει σήμα, σε επιβάτες που βρίσκονταν κοντά της, για βοήθεια.
Στη συνέχεια, καθώς βρισκόταν ανάμεσα στην πόρτα εξόδου L1 του αεροπλάνου και τον διαταραγμένο επιβάτη, εκείνος όρμησε προς το μέρος της και την πόρτα - τραυματίζοντας τον λαιμό και τον καρπό της - αναφέρει η έκθεση.
Τον ακινητοποίησαν
Τότε οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του Doug McCright, έσπευσαν μέσα, όπως δήλωσε ο ίδιος στη θυγατρική του CNN WDJT. Ο McCright αγκάλιασε τον επιβάτη από πίσω και τον καθήλωσε στο έδαφος. «Ήταν δεμένος και αποφασισμένος, ήθελε να φύγει από το αεροπλάνο», δήλωσε ο McCright. «Ήμουν αποφασισμένος ότι δεν θα τον άφηνα να κατέβει από το αεροπλάνο».
Οι παρεμβαίνοντες πήραν μονωτική ταινία από μια άλλη αεροσυνοδό και τύλιξαν τους καρπούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους του άνδρα για να τον ακινητοποιήσουν και στη συνέχεια τον κράτησαν για περίπου 30 λεπτά, σύμφωνα με την έκθεση και τον απολογισμό που δημοσίευσε ο McCright στο διαδίκτυο.
Αφού το αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια στο αεροδρόμιο Ντάλας-Φορτ Γουόρθ, πράκτορες του FBI και του Τμήματος Δημόσιας Ασφάλειας του αεροδρομίου επιβιβάστηκαν σε αυτό, κράτησαν τον επιβάτη και τον πήγαν για ψυχολογική αξιολόγηση, αναφέρει η έκθεση.
Η ανακοίνωση της American Airlines
«Η ασφάλεια και η προστασία των πελατών και των μελών της ομάδας μας είναι ύψιστη προτεραιότητά μας και ευχαριστούμε τα μέλη της ομάδας μας και τους πελάτες μας για τη διαχείριση μιας δύσκολης κατάστασης», ανέφερε η American Airlines στο CNN σε ανακοίνωσή της.