ΚΟΣΜΟΣ
Η αστυνομία του Σαν Φρανσίσκο σταμάτησε αυτόνομο αυτοκίνητο
Στο περιστατικό που καταγράφηκε σε βίντεο, ένας αστυνομικός παρατήρησε ότι δεν υπήρχε κανείς μέσα στο αυτοκίνητο, πριν αυτό μετακινηθεί σε μια ασφαλέστερη τοποθεσία
SHARE:
Οι αστυνομικοί του Σαν Φρανσίσκο ήρθαν αντιμέτωποι με μια νέα πρόκληση όταν σταμάτησαν ένα αυτόνομο όχημα χωρίς επιβάτη. Οι αστυνομικοί πλησίασαν το αυτοκίνητο, το οποίο διαχειρίζεται η Cruise, επειδή οδηγούσε με σβηστά τα φώτα πορείας στο σκοτάδι.
Στο περιστατικό που καταγράφηκε σε βίντεο, ένας αστυνομικός παρατήρησε ότι δεν υπήρχε κανείς μέσα στο αυτοκίνητο, πριν αυτό μετακινηθεί σε μια ασφαλέστερη τοποθεσία, όπως δήλωσε η Cruise.
Η εταιρεία είπε επίσης ότι το πρόβλημα με τα σβηστά φώτα πορείας ήταν αποτέλεσμα ανθρώπινου λάθους. Η Cruise, η οποία ανήκει στην General Motors, δοκιμάζει ήδη αυτόνομα οχήματα στις ΗΠΑ.
«Το αυτοκίνητό μας έδωσε προτεραιότητα στο όχημα της αστυνομίας και στη συνέχεια σταμάτησε στο πλησιέστερο ασφαλές σημείο, όπως προβλεπόταν. Ένας αστυνομικός επικοινώνησε με το προσωπικό της Cruise και δεν εκδόθηκε καμία κλήση», έγραψε στο Twitter η Cruise.
Η εταιρεία ανάρτησε ένα βίντεο στο YouTube για τις αστυνομικές αρχές και άλλους πρώτους ανταποκριτές, στο οποίο εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αλληλεπιδρούν με τα αυτόνομα οχήματα. Για παράδειγμα, τα οχήματα της εταιρείας διαθέτουν μικρόφωνα που μπορούν να αναγνωρίσουν τον ήχο της σειρήνας.
Το βίντεο εξηγεί επίσης ότι οι αστυνομικοί θα πρέπει να καλούν έναν αριθμό τηλεφώνου για να επικοινωνήσουν με μια ειδική ομάδα της εταιρείας πριν πλησιάσουν ένα αυτόνομο όχημα.
«Για παράδειγμα, η ομάδα μπορεί να κάνει μια σειρά από εργασίες εξ αποστάσεως, συμπεριλαμβανομένου του ξεκλειδώματος του οχήματος και της διασφάλισης ότι το αυτοκίνητο παραμένει σε ασφαλή θέση».
Νομικές προκλήσεις
Οι νομικές επιτροπές για την Αγγλία και την Ουαλία και η νομική επιτροπή της Σκωτίας έχουν ζητήσει νομικές αλλαγές για την αντιμετώπιση των αυτόνομων οχημάτων.
Οι ανεξάρτητοι φορείς, οι οποίοι παρακολουθούν και αναθεωρούν τη νομοθεσία του Ηνωμένου Βασιλείου, συνέστησαν ότι αν κάτι πάει στραβά, υπεύθυνη θα είναι η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το σύστημα αυτόνομης οδήγησης και όχι ο οδηγός.