Μία έξυπνη πρακτική μάρκετινγκ ακολουθεί μία αλυσίδα ντόνατ. Από αυτήν την εβδομάδα, όποιος εμφανίσει κάρτα που αποδεικνύει ότι έχει εμβολιαστεί κατά του Covid-19 σε ένα κατάστημα Krispy Kreme στις Ηνωμένες Πολιτείες θα λάβει δωρεάν ένα από τα γνωστά ντόνατ που γυαλίζουν.
«Ήρθα κατευθείαν στο Krispy Kreme αφού άκουσα τα νέα», δήλωσε η 32χρονη Τάε Κιμ 32 ετών, για να διεκδικήσει δωρεάν ντόνατ στο προάστιο Μπέρμπανκ του Λος Άντζελες.
Η δωρεάν προσφορά θα είναι διαθέσιμη σε κάθε εμβολιασμένο άτομο κάθε μέρα έως το 2022, οπότε κανείς δεν θα μείνει εκτός, ακόμη και εκείνοι που δεν έχει έρθει η σειρά τους, δήλωσε ο Ντέιβ Σκένα, επικεφαλής μάρκετινγκ της Krispy.
Όμως αρκετοί βρήκαν ευκαιρία να τουιτάρουν τη σχέση μεταξύ της παχυσαρκίας και της σοβαρότητας των μολύνσεων από Covid-19.
Σε απάντηση, ο Σκένα είπε: «Όπως και με κάθε προϊόν, απολαμβάνεται καλύτερα με μέτρο. Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές μας είναι αρκετά έξυπνοι για να το κάνουν αυτό».
Η Krispy Kreme έδωσε πάνω από 30 εκατομμύρια ντόνατς το 2020. Δεν έχει ιδέα πόσα ντόνατς θα δώσει στο υπόλοιπο του 2021, είπε η Skena, αλλά όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο.
Ένας άλλος πελάτης, ο Στιβ Χάινες, είπε ότι η προσφορά ήταν μόνο το κερασάκι στο κέικ. Ή καλύτερα το ντόνατ.
«Ο εμβολιασμός είναι μια ανταμοιβή από μόνη της. Αυτή είναι η ανταμοιβή - το να μένεις ζωντανός, αλλά το ντόνατ είναι σαν ένα ελαφρύ χτύπημα στην πλάτη, απλώς το ενισχύει», είπε.