ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Τέσσερις στους δέκα Ευρωπαίους κάνουν χρήση on line εκπαιδευτικών εργαλείων

Σε Ισπανία και Μεγάλη Βρετανία το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου άνω των 18 ετών, που κάνουν χρήση online εκπαιδευτικών εργαλείων, ανήλθε σε 48,2%

No profile pic

Στη ζωή των Ευρωπαίων πολιτών έχει εισέλθει, πλέον, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μετά από το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Σχεδόν 4 στους 10 Ευρωπαίους χρήστες του Διαδικτύου άνω των 18 ετών έκαναν χρήση κάποιου site ή application on line εκπαίδευσης στη διάρκεια του καλοκαιριού.

Πάντως, η χρήση online εκπαιδευτικών εργαλείων στην Ευρώπη δεν αυξήθηκε με ρυθμούς ανάλογους αυτών με τους οποίους ενισχύθηκαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ή το online gaming. Σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες, όπως το διαδικτυακό παιχνίδι, το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου, που επισκέφτηκαν διαδικτυακούς ιστότοπους εκπαίδευσης, είναι αισθητά χαμηλότερο. Η χρήση εργαλείων τηλε-εκπαίδευσης τον Ιούλιο του 2020 αυξήθηκε κατά 0,4% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. 

“Υπάρχουν πολλές πιθανές εξηγήσεις για αυτό, όπως το γεγονός ότι η διαδικτυακή εκπαίδευση είναι μια προσπάθεια έντασης χρόνου και πόρων, που απαιτεί ένα επίπεδο συγκέντρωσης, το οποίο ίσως δεν υπήρχε σε αυτούς τους αγχωτικούς καιρούς. Έχουμε δει, για παράδειγμα, ότι η επισκεψιμότητα σε ιστότοπους λιανικής πώλησης αυξήθηκε κατά τα πρώτα στάδια του lockdown. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι η εκπαίδευση στην Ευρώπη συνεχίζεται προς το παρόν με τα παραδοσιακά μέσα”, αναφέρουν οι αναλυτές της εταιρείας Comscore σε σχετικό report. 

Στη Γαλλία το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου άνω των 18 ετών, που κάνουν χρήση online εκπαιδευτικών εργαλείων, ανήλθε τον Ιούλιο σε 33,6, στη Γερμανία έφθασε το 26,7%, στην Ιταλία κινήθηκε στο 47%, ενώ σε Ισπανία και Μεγάλη Βρετανία διαμορφώθηκε σε 48,2%.

Καλοκαιρινές διακοπές
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το ποσοστό χρήσης εργαλείων online εκπαίδευσης τον Ιούλιο ήταν σαφώς χαμηλότερο, λόγω των θερινών διακοπών, σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσοστά χρήσης την περίοδο των lockdowns, που επιβλήθηκαν στην Ευρώπη για τον περιορισμό της διάδοσης του ιού.
 

“Οι καλοκαιρινές διακοπές σίγουρα εξηγούν τη μείωση της κίνησης, που σημειώθηκε τον Ιούλιο του 2020 σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2020. Ωστόσο, η πανδημία του νέου κορωνοϊού δεν φαίνεται να έχει μεταφραστεί σε απότομη αύξηση της κυκλοφορίας σε εκπαιδευτικούς ιστότοπους σε όλες τις χώρες της περιοχής, καθώς το εκπαιδευτικό τοπίο στην Ευρώπη εμφανίζεται εξαιρετικά κατακερματισμένο.

Να σημειωθεί ότι τα σχετικά στοιχεία περιλαμβάνονται σε report της εταιρείας Comscore και αφορούν τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Η σχετική μελέτη εξετάζει την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά, που παρέχουν σεμινάρια, περιεχόμενο εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και υπηρεσίες, που βοηθούν τους ανθρώπους να προωθήσουν την καριέρα τους ή να λάβουν επίσημη εκπαίδευση. 

Επίσης, εξετάζει την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά, που προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με τη φοιτητική ζωή, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τα προγράμματα σπουδών και τις υποτροφίες.

Πηγή:sepe.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση