ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Tablets: Δυνατό come back με αύξηση 15% στις πωλήσεις το 2 τρίμηνο του 2024
Αισιοδοξία για θετικό πρόσημο στην παγκόσμια αγορά tablets στο σύνολο του 2024
Δυνατό come back έκανε η παγκόσμια αγορά tablets το 2ο τρίμηνο του 2024, με τις πωλήσεις να κινούνται έντονα θετικά. Η πορεία της αγοράς από τις αρχές του έτους δημιουργεί αισιοδοξία για θετικό πρόσημο στο σύνολο της τρέχουσας χρήσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Counterpoint Research, οι παγκόσμιες αποστολές tablet αυξήθηκαν κατά 15% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2024, παρά την ιστορικά αργή άνοδο τα τελευταία τρίμηνα.
Σύμφωνα με το τελευταίο Global Tablet Market Tracker της Counterpoint Research, η αγορά έκανε ένα αξιοπρεπές come back το 2ο τρίμηνο του 2024, καθώς Apple και Samsung εισήγαγαν στην αγορά δύο νέες εκδόσεις (σε σύγκριση με καμία το προηγούμενο έτος), ενώ άλλοι παίκτες της αγοράς παρουσίασαν επίσης ισχυρούς αριθμούς ανάπτυξης.
“Η επιστροφή των ηγετών της αγοράς στα κανονικά λανσαρίσματα νέων μοντέλων σηματοδοτεί μια αισιόδοξη προοπτική για το 2024 και αποτελεί ένδειξη ανάκαμψης του καταναλωτικού κλίματος. Εκτός από την Apple και τη Samsung, οι Κινέζοι κατασκευαστές, όπως η Huawei και η Xiaomi, παρουσίασαν επίσης δυναμική ανάπτυξης, προσφέροντας μια ολοένα και πιο διαφορετική γκάμα προσφορών μοντέλων στην αγορά των tablet, τονώνοντας περαιτέρω τη ζήτηση”, σχολιάζει στο report της η εταιρεία ερευνών Counterpoint Research.
Επιδόσεις των παικτών της αγοράς
Τα στοιχεία της Counterpoint Research δείχνουν ότι οι πωλήσεις tablet της Xiaomi σχεδόν διπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη ετήσια ανάπτυξη μεταξύ των παγκόσμιων κατασκευαστών tablet. Η εταιρεία κινήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις αγορές της Ευρώπης και σε αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Ασίας-Ειρηνικού, αλλά και της Μέσης Ανατολής.
Εν τω μεταξύ, η Huawei κατέλαβε τη δεύτερη θέση όσον αφορά την αύξηση των αποστολών του 2ου τριμήνου του 2024, σημειώνοντας άνοδο 49% σε ετήσια βάση, παρά το γεγονός ότι δραστηριοποιείται κυρίως στην αγορά tablet της Κίνας. Τα δύο νέα ανταγωνιστικά μοντέλα της Huawei, το MatePad 11.5 S και το MatePad SE, ενίσχυσαν την απήχησή της εταιρείας στην κινεζική αγορά, όπως παρατηρούν οι αναλυτές της Counterpoint Research.
Σχολιάζοντας τις άμεσες προοπτικές της αγοράς tablet, οι αναλυτές της εταιρείας αναφέρουν: “Η παγκόσμια αγορά tablet εμφανίζει θετικά στοιχεία για την πορεία στο υπόλοιπο του 2024, καθώς Apple και Samsung ετοιμάζονται να λανσάρουν και νέα προϊόντα το 2ο εξάμηνο του έτους. Καθώς η βελτίωση των μακροοικονομικών συνθηκών συνεχίζει να αποκαθιστά τη ζήτηση σε υγιή επίπεδα, αναμένουμε μια αυξανόμενη συμβολή των αναδυόμενων αγορών στις πωλήσεις tablet το 2024”.