ΕΛΛAΔΑ

Τροχαίο Μονογυιού: Απενεργοποιημένο το σύστημα ευστάθειας - Στο «μικροσκόπιο» τιμόνι και ελαστικά

Από τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης, προκύπτουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP)

Τροχαίο Μονογυιού: Απενεργοποιημένο το σύστημα ευστάθειας - Στο «μικροσκόπιο» τιμόνι και ελαστικά

Το τιμόνι της Ferrari που οδηγούσε ο Τζώρτζης Μονογυιός αναμένεται να δώσει απαντήσεις για το πώς το μοιραίο όχημα βγήκε από την πορεία του και τυλίχθηκε αμέσως μετά την πρόσκρουση στις φλόγες.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού, που παραπέμπει μάλιστα σε τιμόνι της formula 1.

Σύμφωνα με πραγματογνώμονα, η τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το ESP.

Από τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης, προκύπτουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP). Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού, αναφέρει ο ΣΚΑΪ.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

Όσον αφορά τη φωτιά, υπάρχουν ενδείξεις ότι ξεκίνησε μετά την πρόσκρουση στο δέντρο, καθώς υπήρξε διαρροή καυσίμου από τη δεξαμενή που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού.

Επίσης, ο πραγματογνώμονας ερευνά και την ποιότητα των ελαστικών του αυτοκινήτου.

 

Το χρονικό

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο 45χρονος είχε μόλις παραλάβει το σπορ αυτοκίνητο από την αντιπροσωπεία και έκανε την πρώτη του βόλτα με αυτήν, μαζί με τη σύζυγό του.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι επρόκειτο για ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο μοντέλο, με τον επιχειρηματία να υποστηρίζει ότι από μηχανικής άποψης ήταν σε άριστη κατάσταση.

Το αυτοκίνητο ήταν προγραμματισμένο να παραδοθεί λίγα 24ωρα αργότερα, ωστόσο έφθασε στα χέρια του ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας νωρίτερα και εκείνος ενημέρωσε σχετικά τον Τζώρτζη Μονογυιό.

Ο άτυχος 45χρονος έσπευσε να παραλάβει τη Ferrari 488 Pista και έκανε μια διαδρομή μόλις 3 χιλιομέτρων, πριν σημειωθεί το τραγικό τροχαίο και το όχημα μετατραπεί σε άμορφη μάζα.

Το όχημα βγήκε από το δρόμο, χτύπησε σε πινακίδα, έπεσε πάνω σε δέντρο και αμέσως μετά τυλίχθηκε στις φλόγες. Άνθρωποι που βρίσκονταν στο σημείο την ώρα του δυστυχήματος, μάλιστα, περιγράφουν πως το αυτοκίνητο πέρασε με τέτοια ταχύτητα, που ένιωσαν ότι γινόταν σεισμός.

Επιπλέον, από τα στοιχεία που συνέλεξαν οι αξιωματικοί του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού προκύπτει ότι δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση σε πινακίδα της Περιφέρειας και στη συνέχεια σε δέντρο.

Επίσης, η Τροχαία έχει καταλήξει στο συμπέρασμα πως στο τροχαίο δεν εμπλέκεται άλλο όχημα.

Ενδεικτική είναι η κατάθεση ενός εκ των φίλων του θύματος που ακολουθούσαν από πίσω:

«Περί ώρα 20:15 μεταβήκαμε κοντά στη Βούλα προκειμένου ο Γιώργος να παραλάβει το νέο του αυτοκίνητο μάρκας Ferrari. Στο νέο αυτοκίνητο μπήκε ο Γιώργος μαζί με την Αθηνά. Ξεκινήσαμε με κατεύθυνση προς την οικία του στη Βουλιαγμένη για να παρκάρει». «Είδα το αυτοκίνητο να τυλίγεται στις φλόγες. Τρέξαμε για να τον βγάλουμε, δεν είχε τις αισθήσεις του» είπε.

Σημαντική είναι η κατάθεση της συζύγου του άτυχου η επιχειρηματία, η οποία νοσηλεύεται και η οποία όπως δήλωσε ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας, χτες, Σάββατο δεν γνωρίζει για την τραγική κατάληξη που είχε η βόλτα τους.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση