Σε πλήρη εξέλιξη είναι το πρόγραμμα κατάρτισης ΟΑΕΔ – Google στο ψηφιακό μάρκετινγκ για τις 1.500 επιπλέον θέσεις του Β ́ κύκλου. Ως μέλη της Εθνικής Συμμαχίας για τις Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση, ο ΟΑΕΔ και η Google Ελλάδας συνεργάζονται για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος στην αγορά εργασίας, την επαγγελματική αποκατάσταση των ανέργων και την ενίσχυση της ψηφιακής οικονομίας. Διευκρινίσεις για το πρόγραμμα έδωσε μιλώντας στην ΕΡΤ ο διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης.