ΕΛΛAΔΑ

Νομοσχέδιο για τον Τύπο: Νομοτεχνικές αλλαγές για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης και τις επιχειρήσεις με ενιαίο ΑΦΜ

Θα λαμβάνεται υπόψη το μέγεθος της επιχείρησης μέσων μαζικής ενημέρωσης, σε ό,τι αφορά την κατανομή της κρατικής διαφήμισης.

Νομοσχέδιο για τον Τύπο: Νομοτεχνικές αλλαγές για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης και τις επιχειρήσεις με ενιαίο ΑΦΜ

Με μια σειρά «νομοτεχνικών βελτιώσεων», ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο. Στις σημαντικότερες από αυτές αναφέρθηκε ο υφυπουργός στον πρωθυπουργό Γιάννης Οικονόμου, μιλώντας νωρίτερα απόψε στην Ολομέλεια της Βουλής.

Όπως εξήγησε, θα λαμβάνεται υπόψη το μέγεθος της επιχείρησης μέσων μαζικής ενημέρωσης, σε ό,τι αφορά την κατανομή της κρατικής διαφήμισης. 

«Ήταν μια αναγκαία συμπλήρωση στη στάθμιση που κάναμε. Δεχθήκαμε κριτική από τα μεγαλύτερα μέσα ότι δεν λαμβάνουμε υπόψη τόσο πολύ, ότι τα βάζουμε στην ίδια μοίρα, σε ό,τι αφορά την κρατική διαφήμιση», είπε ο κ. Οικονόμου και πρόσθεσε: «Λέμε ότι θα λαμβάνεται υπόψη το μέγεθος της επιχείρησης. Επίσης, αποσαφηνίζεται ακόμη περισσότερο ότι οι επιχειρήσεις που είναι κάτω από το ίδιο ΑΦΜ, θα μπορούν με τον ίδιο αριθμό δημοσιογράφων και εργαζομένων να εγγράφονται στα μητρώα, σε περίπτωση που κάποιο ενιαίο ΑΦΜ έχει και εφημερίδα και site ή εν πάση περιπτώσει δύο έντυπα, εβδομαδιαίο ή καθημερινό».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση