ΕΛΛAΔΑ

Mad Clip: Τι απαντά η Περιφέρεια Αττικής στον πραγματογνώμονα για τις μπάρες ασφαλείας

No profile pic

Ο θάνατος του Mad Clip σε τροχαίο έχει προκαλέσει σοκ στους θαυμαστές του αλλά και στους ανθρώπους εκείνους με τους οποίους ο γνωστός τράπερ συνεργάστηκε.

Ο 34χρονος έχασε τη ζωή του, σε τροχαίο που συνέβη στη Βουλιαγμένη, τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου.

Ο τράπερ επέστρεφε από τον γάμο της μάνατζέρ του στα νότια προάστια, όταν το αυτοκίνητό του προσέκρουσε διαδοχικά σε κολώνα και μετά σε δέντρο.

Η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που χρειάστηκαν 12 πυροσβέστες για τον απεγκλωβισμό του.

Ο γνωστός τράπερ ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του και με ασθενοφόρο διακομίστηκε σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση στον Ευαγγελισμό, όπου άφησε την τελευταία του πνοή.

Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τροχαίο δυστύχημα διερευνώνται.

Τι δήλωσε ο πραγματογνώμονας
 

Τις προηγούμενες ημέρες, ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος και μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο έγινε το τροχαίο με θύμα τον Mad Clip.

Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Παντού για τα αίτια που στοίχισαν τη ζωή του 34χρονου τραγουδιστή, εκτίμησε ότι το όχημα του τράπερ δεν κινούνταν κάτω από 120 χλμ. την ώρα.

Συγκεκριμένα δήλωσε: “Τα ίχνη που βλέπουμε πάνω στο οδόστρωμα δεν είναι ίχνη τροχοπέδησης, είναι ίχνη πλαγίας ολίσθησης, εκτροπής. Όταν έχουμε τέτοια χαρακτηριστικά ίχνη πάνω στο οδόστρωμα, η έναρξη των ιχνών προσδιορίζει το σημείο με ακρίβεια και το σημείο εκτροπής του οχήματος. Έχασε τον έλεγχο ο οδηγός” και έκανε μία πρόχειρη εκτίμηση ότι δεν κινείτο κάτω από 120 χλμ/την ώρα.

Ερωτηθείς, εάν τυχόν προστατευτικές μπάρες θα μπορούσαν να αποτρέψουν το θανατηφόρο τροχαίο, είπε ότι “τίποτα δεν είναι τυχαίο στην ασφαλή κατασκευή των οδών. Έπρεπε αυτή η λεωφόρος πριν παραδοθεί στους χρήστες να είχε μπάρες ασφαλείας πάνω στη νησίδα και στα δύο ρεύματα ανά κατεύθυνση”.


Τι απαντά η Περιφέρεια Αττικής
 

Απαντώντας στις δηλώσεις του πραγματογνώμονα για τις προστατευτικές μπάρες, η Περιφέρεια Αττικής αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή της ότι “οι πραγματογνώμονες οφείλουν να υπηρετούν την αλήθεια κι όχι να επιδιώκουν εφήμερη δημοσιότητα”.

“Θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h)”, επισημαίνει η Περιφέρεια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Η ατομική ευθύνη αποτελεί κρίσιμης σημασίας παράγοντα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας

Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή.

Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη.

Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).

Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.

Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.

Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας”.

Πηγή:enikos.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση