Ανακοίνωση για την προφύλαξη των πολιτών σχετικά με τα περιστατικά εξαπάτησης που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες μέρες σχετικά με το Power Pass, η ΔΕΗ ενημερώνει σχετικά καλώντας τους να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες.
Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
• δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του powerpass,
• δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
«Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΔΕΗ.
Διαβάστε επίσης:
Power Pass: Αναρτήθηκαν τα ποσά - Πώς θα δείτε τι επιστροφή θα πάρετε