ΕΛΛAΔΑ
Διεθνείς οίκοι μόδας προβάλλουν τη Μήλο
Το νησί βρέθηκε στο επίκεντρο και με το 58ο Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλλυ Αιγαίου
SHARE:
Στο επίκεντρο φωτογράφισης διεθνών οίκων μόδας βρέθηκε το προηγούμενο διάστημα το νησί της Αφροδίτης, με ότι αυτό συνεπάγεται για την τουριστική αναγνωρισιμότητά του. Συγκεκριμένα, η Louis Vuitton οργάνωσε στις 25 Μαΐου στην Μήλο την φωτογράφιση της παιδικής της κολεξιόν, με φόντο την παραλία Πλάθιενας και το Σαρακίνικο, με το συνεδριακό κέντρο «Γεώργιος Ηλιόπουλος» να αποτελεί τη βάση της εταιρίας παραγωγής Queen Production, που επιμελήθηκε την υλοποίηση της σχετικής διαφημιστικής καμπάνιας.
Η ίδια εταιρία είχε και την επιμέλεια των γυρισμάτων του οίκου Dior για την κολεξιόν Cruise 2022, που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Κυριακή σε δημοφιλείς περιοχές, όπως τα Μανδράκια και η παραλία Αγία Κυριακή, ενώ είχε προηγηθεί φωτογράφιση και του περιοδικού Vogue που θα δημοσιευθεί στο τεύχος Σεπτεμβρίου.
Η Μήλος συνεχίζει να κερδίζει το ενδιαφέρον πολλών δράσεων που αναδεικνύουν το πλούσιο τουριστικό της προϊόν, προσεγγίζοντας ευρύ φάσμα μελλοντικών επισκεπτών, αφού κάθε μια από αυτές διασφαλίζει πολλαπλασιαστικά οφέλη, όπως και το 58ο Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλλυ Αιγαίου «Cyclades Regatta» που φιλοξενήθηκε εφέτος στο νησί. Πρόκειται για το παλαιότερο και λαμπρότερο ιστιοπλοϊκό γεγονός στον ελληνικό χώρο και χαρακτηρίζεται ως θαλάσσιος Μαραθώνιος που από το 1964 οργανώνεται από τον ΠΟΙΑΘ (Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης) και συγκεντρώνει αγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο, αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα. Ο αγώνας του Ράλλυ Αιγαίου είναι μία σειρά τριών ή τεσσάρων ιστιοδρομιών ανοικτής θαλάσσης, με αφετηρία ή και κατάληξη τον φαληρικό όρμο κατά κανόνα και ενδιάμεσους σταθμούς νησιά του Αιγαίου.