ΕΛΛAΔΑ
Δείτε πώς θα αποζημιωθείτε αν χάλασε συσκευή σας λόγω διακοπής ρεύματος
Αναλυτικά τα βήματα που απαιτούνται για τη διαδικασία
SHARE:
Εκτός από την ταλαιπωρία των πολιτών που υποχρεώθηκαν να μείνουν χωρίς ρεύμα αρκετές ώρες λόγω της κακοκαιρίας Μήδεια, πολλοί είναι αυτοί που άμα την επιστροφή της ηλεκτροδότησης, συνειδητοποίησαν ότι πολλές ηλεκτρικές τους συσκευές δεν λειτουργούσαν, λόγω της διακοπής του ρεύματος.
Ο εκπρόσωπος του ΔΣ Εργαζομένων του ΔΕΔΔΗΕ, Κ.Μασούρας μίλησε σχετικά με της ηλεκτρικές συσκευές που καταστράφηκαν από τις διακοπές ρεύματος και ενημέρωσε πως υπάρχει φόρμα στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, όπου «κάθε πελάτης να αποζημιωθεί αν αποδειχθεί ότι καταστράφηκαν συσκευές κατά τη διακοπή του ρεύματος», παρέχοντας τα σχετικά έγγραφα.
Αναφορικά με το θέμα των ευθυνών για τα δέντρα, που έχει προκύψει μέσω της κακοκαιρίας και έχει προκαλέσει συγκρούσεις σε πολιτικό και όχι μόνο, επίπεδο, είπε ότι ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ είναι «το κλάδεμα κλαδιών σε απόσταση 1,5 -2 μέτρων από τα καλώδια» είπε ο κ. Μασούρας μιλώντας στον ΑΝΤ1 και συνέχισε: «Κάθε χρόνο κάνουμε επιθεώρηση στο δίκτυο, κάνουν το κλάδεμα εργολάβοι και εμείς μετά επιθεωρούμε», σημείωσε και απάντησε πως όταν ένα δέντρο πρέπει να κοπεί, ο ΔΕΔΔΗΕ «στέλνει γράμμα στο δασαρχείο, ενημερώνουμε το Δήμο και κάνουμε διακοπή του ρεύματος, αν πρέπει να κοπεί το δέντρο».
Εδώ θα βρείτε τα βήματα για να διεκδικήσετε αποζημίωση για βλάβη σε ηλεκτρικές συσκευές σας που θεωρείτε ότι οφείλεται σε υπαιτιότητά του ΔΕΔΔΗΕ.