Στη δεύτερη θέση, πίσω από την Ισπανία βρίσκεται η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Γάλλων ταξιδιωτών, όπως προκύπτει με βάση τα τελευταία στοιχεία του Baromètre Orchestra της L’Echo touristique, τα οποία βασίζονται στις ταξιδιωτικές πωλήσεις φυσικών και διαδικτυακών πρακτορείων στη γαλλική αγορά, τον Μάρτιο του 2022.
Στο σύνολο των προορισμών, οι ταξιδιωτικές πωλήσεις στη Γαλλία αυξήθηκαν κατά 29% τον Μάρτιο του 2023, σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2022, σύμφωνα με το Βαρόμετρο Προορισμών. Η αύξηση των πωλήσεων τον περασμένο μήνα ξεπέρασε ακόμη και εκείνη του Φεβρουαρίου 2023 (+21% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2022) και οφείλεται ιδίως στον πληθωρισμό.
Η Ισπανία κατέλαβε την πρώτη θέση στην 20άδα των δημοφιλών προορισμών για τους Γάλλους τουρίστες, σημειώνοντας αύξηση 9%, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2022.
Αμέσως στην επόμενη θέση συναντάται η Ελλάδα, καταγράφοντας εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 53%. Όπως και τον Φεβρουάριο του 2023, ακολουθούν η Γαλλία, παρότι σημείωσε απώλειες (7%), η Τυνησία, με αύξηση 64%, το Μαρόκο, με αύξηση 73% και η Αίγυπτος, με αύξηση 69%.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η Ιταλία, ο Μαυρίκιος, η Πορτογαλία και η Δομινικανή Δημοκρατία.
Αλλαγές σημειώνονται στους προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, με τη Δομινικανή Δημοκρατία να καταγράφει σημαντικές απώλειες (-47%), από τη στιγμή που η Corsair και η Air France σταμάτησαν τις πτήσεις τους στον αγαπημένο προορισμό των Γάλλων ταξιδιωτών. Το μέσο καλάθι, ωστόσο, συνεχίζει να αυξάνεται (+22%). Και το ερώτημα είναι θα μπορούσε ο Μαυρίκιος να επωφεληθεί από την πτώση της Δομινικανής Δημοκρατίας; Όπως και να ‘χει, προς το παρόν ο Μαυρίκιος εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο της τάξης του 106%.
Ως ένδειξη της ανάκαμψης της Ασίας, η ισχυρότερη αύξηση στην πρώτη 20άδα αφορά την Ταϊλάνδη (+382%), η οποία τοποθετείται στην 17η θέση.
Το βαρόμετρο προορισμού των Γάλλων ταξιδιωτών, το οποίο δημοσιεύεται κάθε μήνα, διενεργείται από την πλατφόρμα αναψυχής Orchestra για την L’Echo touristique και αφορά τις πωλήσεις των τουριστικών πρακτόρων που πραγματοποιούνται στα γαλλικά φυσικά και διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία. Τα στοιχεία συγκρίνονται με το 2022, το νέο έτος αναφοράς για την τουριστική βιομηχανία.