ΕΛΛAΔΑ
Αλλαγές στην κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ — Εντάσεις στην Εξεταστική Επιτροπή
Η χρηματοδότηση των Μέσων Ενημέρωσης την περίοδο της πανδημίας προκάλεσε αντιπαράθεση
SHARE:
Αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για την κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Η χρηματοδότηση των Μέσων Ενημέρωσης την περίοδο της πανδημίας, μέσω κρατικών διαφημίσεων, αποτέλεσε το μήλον της έριδος στην Εξεταστική Επιτροπή.
Η τροπολογία που αφορά στο θεσμικό πλαίσιο για τις διαφημίσεις στα Μ.Μ.Ε δεν πέρασε αβρόχοις ποσί από τα κόμματα της αντιπολίτευσης τα οποία κατηγόρησαν την κυβέρνηση για μεθόδευση, συγκάλυψη ευθυνών και παρέμβαση στο έργο της Εξεταστικής Επιτροπής.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου επεσήμανε πως η τροπολογία δεν αφορά Εξεταστική και κάλεσε το ΣΥΡΙΖΑ να τη ξαναδιαβάσει. «Είναι αναγκαία για να προχωρήσουμε διαδικασίες, για να τρέξουμε άμεσα και γρήγορα τηλεοπτική καμπάνια για επέκταση εμβολιασμού» είπε χαρακτηριστικά. «Τώρα “πατεντάρουν” τη λίστα Πέτσα για πάσα χρήση και κατάχρηση. Καλούμε τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να μην επιχειρεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα γιατί εκθέτει περαιτέρω τους εντολείς» σχολίασαν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Εν τω μεταξύ τον χορό των μαρτύρων άνοιξε ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερήσιου Τύπου Αλέξανδρος Σκαναβής, ο οποίος είπε ότι η καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» συνέβαλε ώστε στο πρώτο κύμα να βγούμε πιο γρήγορα από την πανδημία, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι δεν είναι σε θέση να απαντήσει με ποια κριτήρια δόθηκαν τα χρήματα στη διαφημιστική εταιρεία Initiative. Την αξιοπιστία του μάρτυρα αμφισβήτησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάριος Κάτσης λέγοντάς πως η εφημερίδα του και το site πήραν, όπως σχολίασε, χρήματα από τη λίστα Πέτσα.
Το Κομμουνιστικό Κόμμα επανήλθε στην απουσία των πολιτικών προσώπων και το ΜέΡΑ25 στην μη κλήση των μιντιαρχών. «Εμείς ζητήσαμε να έρθουν οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ. Απερρίφθησαν οι προτάσεις μας. Εμείς αποχωρούμε γιατί δεν θα νομιμοποιήσουμε αυτή την κοινοβουλευτική ομερτά» τόνισε ο Γιάνης Βαρουφάκης.