ΕΚΕΙΝΟΣ & ΕΚΕΙΝΗ
Οι 4 μεγαλύτερες τάσεις στο Instagram το 2022
Αυτές είναι οι κορυφαίες τάσεις που θα βλέπεις συνέχεια στο Instagram φέτος.
SHARE:
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ποιος δίνει το ΟΚ για όλες αυτές τις διαμορφώσεις που γίνονται στις εφαρμογές των social media, αλλά αυτό για το οποίο μπορούμε να είμαστε σίγουρες είναι πως όταν πρόκειται για τις τάσεις στο Instagram, η μόνη σταθερά είναι η αλλαγή!
Φυσικά αυτό ισχύει για τα trends των social media στο σύνολό τους - οι ψηφιακές πλατφόρμες και ο τρόπος με τον οποίο τις χρησιμοποιούμε βρίσκονται σε συνεχή εξέλιξη και ροή - αλλά αυτό που μας «καίει» στην προκειμένη φάση είναι οι αλλαγές και και trends του Instagram, καθώς είναι εντελώς διαφορετικά από πέρσι, μη σου πω ακόμα και από τον προηγούμενο μήνα!
Είτε ενεργείς σύμφωνα με τις τάσεις μάρκετινγκ του Instagram είτε όχι, είναι σημαντικό να γνωρίζεις τι συμβαίνει, ώστε να αυξήσεις τις πιθανότητες να έχεις ένα επιτυχημένο προφίλ και να μην είσαι εντελώς... πίσω.
Παρακάτω θα βρεις τα κορυφαία instagram trends που «τρέχουν» το 2022, ώστε να είσαι 100% ενημερωμένη.
Η... επανάσταση του χορού συνεχίζεται
Το TikTok επηρέασε κατά πολύ τα social media στο σύνολό τους, έτσι η μουσική και ο χορός «εισχώρησε» και στο Instagram, αποτελώντας τη #1 τάση για φέτος. Αυτό σημαίνει ότι τα χορευτικά challenges που ξεκίνησαν το 2021, συνεχίζονται φέτος στο Instagram, στην πιο εξελιγμένη και περίπλοκη μορφή τους.
Το Instagram shopping γίνεται ο κανόνας
Το Instagram shopping, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν και να αγοράζουν προϊόντα εύκολα μέσα από την εφαρμογή, εκτοξεύθηκε το 2021. Περισσότεροι από 130 εκατομμύρια χρήστες κάνουν κλικ σε μια ανάρτηση στο Instagram shopping κάθε μήνα, ενώ όλα τα σημάδια δείχνουν ότι αυτό θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.
RIP, IGTV...
Τον Οκτώβριο του 2021, το Instagram ανακοίνωσε την απόσυρση του IGTV, της αποκλειστικής του μορφής μεγάλων βίντεο. Τώρα, οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν περιεχόμενο διάρκειας έως και 60 λεπτών απευθείας στην κύρια ροή του Instagram. Τα βίντεο ροής και τα βίντεο IGTV θα είναι ορατά μέσω μιας μεμονωμένης καρτέλας στα Insta profiles, ενώ η εφαρμογή IGTV μετονομάζεται σε εφαρμογή Instagram TV. Με άλλα λόγια; Αν σoυ αρέσει να δημιουργείς βίντεο μεγάλης διάρκειας στο Instagram, η πόρτα είναι ακόμα ανοιχτή και η Insta ζωή σου γίνεται ευκολότερη.
Τα links στα stories είναι διαθέσιμα για όλους
Το Instagram εισήγαγε συνδέσμους swipe-up για λογαριασμούς με 10.000 ή περισσότερους ακόλουθους πριν από μερικά χρόνια, αλλά το περασμένο φθινόπωρο, οι σύνδεσμοι έγιναν μια πιο ισότιμη υπόθεση. Τώρα οποιοσδήποτε (ναι, ακόμα και εσύ!) μπορεί πλέον να προσθέσει ένα αυτοκόλλητο συνδέσμου στο story του, γεγονός που αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για μικρότερους λογαριασμούς να παραπέμψουν τους followers τους σε κάποιον άλλον ιστότοπο ή πλατφόρμα. Καθώς προχωράμε στο 2022, είναι πιθανό να δούμε περισσότερους χρήστες να επωφελούνται από αυτή τη νέα δυνατότητα.
Για να προσθέσεις έναν εξωτερικό σύνδεσμο στο story σου, απλώς πατάς το εικονίδιο «προσθήκη αυτοκόλλητου» στη λειτουργία δημιουργίας και επιλέγεις το αυτοκόλλητο «σύνδεσμος». Θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τη διεύθυνση URL που θέλεις και... είσαι έτοιμη!
Ζήτω τα reels
Τα reels είναι βίντεο σύντομης μορφής που έχουν σχεδιαστεί για να ανταγωνιστούν το TikTok και έχουν μπει για τα καλά στη σύγχρονη εμπειρία Instagram. Είναι σύμφωνα με μια ευρύτερη κοινωνική τάση προς περιεχόμενο σύντομης μορφής, ενώ ακόμη και το Youtube μπαίνει στο παιχνίδι των «shorts».