Πληθαίνουν τα παράπονα που φτάνουν στο cretalive, για την αδυναμία επικοινωνίας με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ σε τοπικό επίπεδο, μεσούσης της κρίσης του κορωνοϊού.
Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στο θέμα, με τους υπεύθυνους να αποδίδουν τα προβλήματα στον μεγάλο φόρτο εργασίας και το μειωμένο προσωπικό και να προτείνουν στους ενδιαφερόμενους την ηλεκτρονική αλληλογραφία με τον Οργανισμό.
Ωστόσο, τα μηνύματα που μας έρχονται καθημερινά αναφέρουν πως και τα μέηλ που στέλνουν μένουν...αναπάντητα ακόμα και μετά την παρέλευση δεκαημέρου.
Η κατάσταση σίγουρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή και οι λύσεις πρέπει να δοθούν άμεσα, καθώς η αγωνία όλων αυτών των ανθρώπων έχει να κάνει με την επιβίωσή τους στις δύσκολες μέρες που διανύουμε.
Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE
Στείλε την είδησηTEST PLACEMENT