Απάντηση στον πολίτη - εργαζόμενο σε επιχείρηση του αεροδρομίου Ηρακλείου - ο οποίος διαμαρτύρεται για τα απορρίμματα που ξεχειλίζουν στους κάδους, δίνει η υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ηρακλείου, σημειώνοντας ότι ο χώρος στον οποίο αναφέρεται ο δημότης είναι περιφραγμένος.
Σε κάθε περίπτωση στο Ηράκλειο γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια όσον αφορά την καθαριότητα, αφενός με τους εργαζομένους να υπερβάλλουν των δυνάμεων τους αφετέρου με την υπηρεσία να οργανώνει με σχέδιο και πρόγραμμα την αποκομιδή των απορριμάτων. Παρόλα αυτά, δεν επαναπαύεται κανείς και η κεντρική ιδέα είναι ότι "εχθρός του καλού είναι το καλύτερο"!
Η εικόνα της πόλης έχει αλλάξει πολύ και το να μείνει καθαρή περνάει (και) από τα...χέρια των δημοτών και το αίσθημα ατομικής ευθύνης του καθενός.